۳۰۰ میلیارد ریال سازش در مجتمع شماره ۶ شورای حل اختلاف تهران

پرونده‌ای با موضوع ابطال سند رسمی به ارزش حدود سیصد میلیارد ریال در شعبه ۲۶۱ مجتمع شماره ۶ شورای حل اختلاف تهران با سازش مختومه شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،طبق خبر ارسالی از روابط عمومی مجتمع شماره ۶ شورای حل اختلاف تهران پرونده‌ای با خواسته ابطال سند رسمی، اعلام جعلیت و بی اعتباری اسناد تک برگی صادره، توسط مقام ارجاع در اردیبهشت ماه سال جاری به شعبه ۲۶۱ مجتمع شماره ۶ شورای حل اختلاف تهران ارجاع می‌ شود که پس از تعیین وقت رسیدگی در خرداد ماه و ابلاغ آن به طرفین پرونده جلسه رسیدگی برابر قانون آیین دادرسی در زمان مقرر تشکیل می‌شود.

پس از استماع اظهارات و ادعا‌های وکیل خواهان‌ها و ارائه ادله و مدارک و مستندات و استماع اظهارات خواندگان، اعضاء شورای حل اختلاف طرفین را به سازش دعوت کردند که با مخالفت طرفین پرونده مواجه شدند.

لکن با تلاش بسیار وسعه صدر و روشنگری و توضیحات اعضاء شورای حل اختلاف که رسیدگی قضایی و کیفری به چنین پرونده‌ای چه میزان از وقت طرفین را می‌گیرد و چه هزینه گزافی برای طرفین پرونده هم به لحاظ معنوی و هم به لحاظ مادی خواهد داشت به خصوص آنکه طرفین پرونده ارزش مادی به قیمت روز ملک مورد اختلاف را حدود سیصد میلیارد ریال اعلام کرده اند.

همچنین نظر به کهولت سن و شخصیت خواندگان چنانچه پرونده پیگیری و منجر به محکومیت کیفری شود قطعا منجر به صدور حکم زندان خواهد شد. تمام تلاش و مساعی خود را جهت حصول سازش به انجام رسانند. آنها  موفق شدند با شرایط مندرج در گزارش اصلاحی با توافق طرفین پرونده را با سازش مختومه کنند و به این ترتیب به دستور ریاست قوه قضائیه در اشاعه فرهنگ صلح و سازش جامه عمل بپوشانند.

بیشتر بخوانید

شورای حل اختلاف بهترین نقطه شروع در طرح تحول قوه قضاییه

هیچ محدودیتی در رسیدگی به پرونده‌های صلح و سازش وجود ندارد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار