معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت : برای اتمام ساماندهی مزار شهدای استان به حدود چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رحیم گلی معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه بیش از ۹۸۰۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده که بر اساس آمار‌های موجود در بنیاد شهید، مزار ۹۵۱۶ شهید در داخل استان قرار دارد و مابقی یا به درخواست خانواده‌هایشان و یا براساس وصیت خود شهدا در استان‌های دیگری مثل قم به خاک سپرده شده اند، گفت : تاکنون کار بازسازی ۸۷۸۵ مزار شهدا در استان به اتمام رسیده است.

او با اشاره به اینکه هم اکنون کار بازسازی ۷۳۱ مزار شهید در استان باقی‌مانده، گفت : برای اتمام بازسازی مزار شهدای استان به حدود چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه مزار شهدای شهر کرمانشاه واقع در باغ فردوس مدفن ۲۸۲۳ شهید است، افزود: کار بازسازی مزار این شهدا بجز ۲۱۷ مزار شهیدی که باقی مانده، به اتمام رسیده است.

او هدف از بازسازی مزار شهدا را تکریم خوبی‌ها عنوان کرد و افزود: اقدامات اینچنینی احترام به مقام شامخ شهدا است و می‌تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اثرگذار واقع شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.