تشدید بازرسی از صاحبان صنفی در مهاباد کلید خورد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: بر فعالیت واحد‌های صنفی نظارت و با مخلان طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند برخورد می‌شود.

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد با اعلام اینکه صنوفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند مطابق ضوابط با آن‌ها برخورد می‌شود، در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در راستای پایش و نظارت بر بازار، واحد‌های صنفی توزیعی و صنفی تولیدی مهاباد در سه ماهه نخست سال جاری ۳ هزار و ۸۹۴ مورد بازرسی در سطح واحد‌های صنفی و غیر صنفی انجام شد.

این مقام مسئول در شهرستان مهاباد افزود: طی بازرسی‌های انجام شده در سه ماهه نخست امسال ۴۰۸ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از یک میلیارد و ۸۰۹ ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به اینکه با واحد‌های صنفی که سلامت مردم را به خطر بیاندازند برخورد و پلمب خواهند شد، افزود: بیشتر واحد‌های صنفی به استقبال استفاده از ماسک رفته‌اند و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

جهین تصریح کرد: با همکاری بازرسان سازمان صمت، اطلاعات سپاه، بازرسان اتاق اصناف و اماکن عمومی نیروی انتظامی در طرح تشدید بازدید از انبار‌های آرد سطح این شهرستان ۲۰ تن آرد از ۴ انبار به ارزش بیش از ۶۰ میلیون ریال پس از شناسایی پلمب شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد یادآور شد: همچنین در این مدت ۴۰ تن سیمان از ۵ انبار از محتکران در این شهرستان شناسایی و جهت صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

جهین اذعان کرد: سامانه ۱۲۴ این سازمان نیز به صورت شبانه‌روزی جهت دریافت هرگونه گزارش گران‌فروشی، احتکار، کم‌فروشی و هرگونه تخلفات صنفی در خدمت عموم شهروندان قرار دارد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.