تغییر هرساله لباس فرم دانش‌آموزان الزامی نیست

مدیر کل آموزش و پرورش آستارا گفت: تغییر هرساله لباس فرم دانش‌آموزان الزامی نیست

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،سجاد موسوی ،مدیر کل آموزش و پرورش آستارا گفت: الزامی برای تغییر هر ساله لباس فرم دانش‌آموزان وجود ندارد و آینده‌سازان می‌توانند با لباس فرم سال گذشته خود در مدارس حاضر شوند.

اودر جلسه ساماندهی لباس فرم دانش آموزان در اداره آموزش و پرورش آستاراگفت: طیق آئین نامه اجرایی لباس فرم، باید رنگ و شکل لباس‌ها مناسب با سیاست‌های آموزش و پرورش باشد و دانش‌آموزان با هر لباس فرم در این چهارچوب، می‌توانند در مدارس حاضر شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش آستارا افزود: باید در طراحی و رنگ بندی لباس فرم دانش‌آموزان سادگی، آراستگی، عفاف و حجاب رعایت شود و حدود ۲۰ خیاط برای تولید لباس فرم مدارس تعیین شده است.

سجاد موسوی گفت : ۶ هزار دانش آموز ورودی جدید پایه‌های اول، هفتم و دهم نیازمند لباس فرم هستند و در مناطق محروم با همکاری خیران، لباس‌ها در قالب دیوار مهربانی به دانش آموزان عرضه خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش آستارا افزود: ثبت نام اینترنتی کتب درسی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ آغاز شده است و دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی به صورت انفرادی یا گروهی جهت دریافت کتب درسی در سامانه اینترنتی www.irtextbook.com نام نویسی کنند.

انتهای پیام/عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.