پویش کرونا اَنگ نیست در شهرستان داراب راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابراهیم رسولی، رئیس مرکز بهداشت شهرستان داراب گفت: رفتار‌های نادرست برخی افراد باعث شده که ابتلا به ویروس کرونا به عنوان یک اَنگ اجتماعی دیده شود تا یک بیماری و همین موضوع باعث مخفی کردن بیماری کووید ۱۹ از سوی افراد مبتلا به کرونا در رعایت نکردن اصول قرنطینه و ایزوله خانگی شده است.

او، بیان کرد: این رفتار‌های نادرست از سوی برخی افراد، افزایش شیوع بیماری کووید ۱۹ را به دنبال داشته است.

رسولی تصریح کرد: هر کسی ممکن است به ویروس کرونا مبتلا شود، بنابراین نباید با مخفی کردن آن، سلامتی خانواده و اطرافیان خود را به خطر بیاندازیم.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان داراب با بیان اینکه هیچ فردی دوست ندارد باعث شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه شود، ادامه داد: باید باورهایمان را تغییر دهیم و بر همین اساس، با راه اندازی  پویش کرونا انگ نیست برای تغییر این تفکر اشتباه تلاش ‌کنیم.

او، افزود: در پویش کرونا انگ نیست با معرفی افراد مبتلا به کرونا که در قرنطینه خانگی هستند، اهدافی شامل ایزوله خانگی و خود قرنطینگی، از بین بردن تفکر اَنگ بودن بیماری کووید۱۹، پرهیز از مخفی کردن بیماری و استفاده از ماسک دنبال می‌شود.

رسولی اضافه کرد: بیماری کووید ۱۹ اَنگ نیست، پس با مخفی کردن آن و پرهیز از خود قرنطینگی، سلامتی خانواده و اطرافیان را به خطر نیاندازیم.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار