مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد از درخشش و راه یابی سه عضو مرکز فرهنگی هنری شماره یک این کانون در بخش عکاسی و نقاشی مهرواره نوروزی «بهار در خانه» خبر داد.

درخشش دختران نقاش یزدی در کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید حسین پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: در گروه کودکان ۲١ تا ٨١سال، مبینا شیخعلیشاهی ۱۶ ساله در بخش عکاسی عنوان برتر مهرواره نوروزی، بهار درخانه را از آن خود کردو همچنین سحر سلیمیان و الناز سعادت دوست ١٣ ساله در بخش نقاشی به این مهرواره راه یافتند.

پیغمبری افزود: با توجه به اینکه این فراخوان در قالب مهرواره برگزار شده،  رتبه‌بندی و برگزیده ندارد،  اما از آثار برتر با ارسال هدیه فرهنگی تجلیل می‌شود.

او ادامه داد: آثار برتر و راه یافته به نمایشگاه، در بخش گالری پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و  نوجوانان به نشانی kpf.ir قابل مشاهده است.  

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد اضافه کرد: فراخوان مهرواره نوروزی، بهار در خانه همزمان با شیوع ویروس کرونا، در قالب‌های نقاشی، عکس و فیلم کوتاه، روز ۲۵ اسفند ١٣٩٨ منتشر شد و تکنیک و اندازه خلق آثارِ این مهرواره آزاد و برای کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ سال اعلام شده بود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.