محمودزاده: تیم‌های لیگ یکی فوتبال جوانمردانه بازی می‌کنند/ تلاش می‌کنیم نقل و انتقالات تا ۳، ۴ هفته ابتدایی فصل آینده ادامه داشته باشد

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال گفت: برخی تیم‌ها نه شانس صعود دارند و نه امید به ماندن در لیگ، اما جوانمردانه بازی می‌کنند.  

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک فوتبال کشورمان درباره اعلام شدن برنامه زمانی دیدار های ۳ هفته آینده لیگ آزادگان گفت: همان طور که وعده داده بودیم، تلاش کردیم طوری برنامه ریزی کنیم که بازی‌های لیگ یک کمترین تداخل را با مسابقات لیگ برتر داشته باشد. مسابقات هفته سی و یک نیز فردا برگزار خواهد شد.

محمودزاده درباره ابتلای ۴ عضو تیم فجر شهید سپاسی شیراز به ویروس کرونا گفت: فلاح در تماس تلفنی به ما این موضوع را اطلاع داد و ما منتظر هستیم تا مدارک و نتایج آزمایش‌های اعضای این تیم به سازمان لیگ ابلاغ شود. ما در فوتبال ستاد مقابله با کرونا داریم که متشکل از اعضای سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و نماینده وزارت ورزش است. دبیر فدراسیون فوتبال ریاست این ستاد را برعهده دارد و مسئولان کمیته پزشکی و ایفمارک نیز از دیگر اعضای ستاد هستند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک در ادامه گفت: باید درباره فجر سپاسی قانون ۲۵ درصد رعایت شود. فجر سپاسی تیمی است که به استفاده از بازیکنان جوان شهرت دارد و امیدواریم که شرایط بازیکنان این تیم مطلوب باشد و بازی در زمان مقرر برگزار شود. نتیجه آزمایش اعضای تیم فجر سپاسی در ستاد مقابله با کرونای فدراسیون فوتبال بررسی می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا رایکای بابل اجازه میزبانی از آلومینیوم را در ورزشگاه خانگی خود دارد گفت: آخرین باشگاهی که مشکل نور ورزشگاهش را برطرف کرد، رایکای بابل بود و ما ۲ بازی خانگی اخیر این تیم را در ورزشگاه‌های سیمرغ و ساری برگزار کردیم. با این حال اکنون مشکل نور این ورزشگاه با همت اداره کل ورزش و جوانان و مسئولان استانی و شهری برطرف شد. باید از بسیج سازندگی هم تشکر کنم که در یک سال گذشته در تجهیز ورزشگاه بابل تلاش‌های بسیار زیادی انجام داد.


بیشتر بخوانید


محمودزاده گفت: جدول مسابقات طوری است که برخی از تیم‌ها نه سقوط می‌کنند و نه شانسی برای صعود دارند، با این وجود تمام تیم‌ها حوانمردانه بازی می‌کنند. بحث تبانی در لیگ یک اصلا مطرح نیست. باشگاهی مانند علم و ادب که سقوطش قطعی شده و باشگاه‌هایی مانند قشقایی شیراز، بادران، داماش، فجر سپاسی، آرمان گهر، استقلال خوزستان و هوادار که شانس صعود ندارند جوانمردانه بازی می‌کنند و باید از آن‌ها تشکر کنم.

او درباره مشکلات زیر ساختی ورزشگاه‌های تیم‌های لیگ یکی و نبود دستگاه خنک کننده در رختکن ورزشگاه استقلال خوزستان گفت: متاسفانه ورزشگاه غدیر اهواز هم چنین مشکلاتی دارد و متاسفانه به این مسائل رسیدگی نمی‌شود. ورزشگاه‌ها در اختیار ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها است. البته سرمربی مس کرمان گفت یکی از کولر‌ها از کار افتاده بود و این نشان می‌دهد که رختکن بدون کولر نبوده و کولر دوم باید تعمیر می‌شد. از اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان خواهش می‌کنم به این مسائل رسیدگی کند.

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره تاریخ شروع نقل و انتقالات تابستانی گفت: با توجه به طولانی شدن فصل جاری، باید وقفه یک و نیم تا ۲ ماه‌ای میان فصل جاری و فصل آینده ایجاد کنیم. تلاش می‌کنیم نقل و انتقالات تا ۳، ۴ هفته ابتدایی لیگ ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار