اجرای نزدیک به ۵۳ کیلومتر آسفالت راه روستایی شهرستان خوی در قالب طرح ابرار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از اجرای نزدیک به ۵۳ کیلومتر آسفالت راه روستایی شهرستان خوی در قالب طرح ابرار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی اظهار کرد: از ۵۳ کیلومتر آسفالت راه روستایی که در قالب طرح ابرار در شهرستان خوی اجرا خواهد گردید نزدیک ۵۰ درصد یعنی ۲۵ کیلومتر آماده آسفالت است و هم اکنون آسفالت ریزی در دو محور روستایی خانقاه و بیزنده انجام می‌شود.

شکری از تکمیل راه روستایی قرخ یاشار - بدل به طول ۹ کیلومتر، تکمیل راه روستایی بلجوک به طول ۵ کیلومتر، تکمیل راه روستایی وار - قاشقابلاغ به طول ۹ کیلومتر و بهسازی و آسفالت محور روستایی بیزنده به طول بالغ بر ۷ کیلومتر به عنوان نمونه محور‌های روستایی شهرستان خوی نام برد که در قالب طرح ابرار آسفالت خواهد شد.

 این مقام مسئول در مورد محور روستایی الند گفت: این محور ۳۶ کیلومتر است که ۱۴ کیلومتر آن در سال‌های قبل آسفالت و در صورت نیاز روکش آسفالت در آن اجرا خواهد شد و ۲۲ کیلومتر نیز در قالب طرح ابرار در ۲ فاز آسفالت میشود.

به گفته این مقام مسئول در فاز نخست محور روستایی الند ۱۰ کیلومتر در دست اجرا است و ۱۲ کیلومتر آن در فاز دوم اقدام میشود.

نماینده مردم شهرستان‌های خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید ضمن تقدیر از مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و شهرستان خوی در جهت محرومیت زدایی و آسفالت راه‌های روستایی، این اقدامات را باعث دسترسی‌های بهتر روستاییان و رشد اقتصادی روستا‌های منطقه عنوان نمود و بر همکاری‌های متقابل و دستگاه‌های ذینفع برای جذب اعتبارات لازم این پروژه‌های معنوی و خدا پسندانه تاکید کرد.

گفتنی است بازدید از پل دو دهنه ۱۸ متری در محور روستایی الند و تصمیم گیری برای اخذ اعتبار تکمیل این پل، شرکت در جلسه بررسی مشکلات و ستاد مدیریت بحران بخش صفائیه شهرستان خوی و در نهایت بازدید از پروژه تعریض محور خوی - ایواوغلی از دیگر برنامه‌های جنبی این بازدید در شهرستان خوی بود.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.