وزیر اسبق آموزش و پرورش مطرح کرد؛

اما و اگرهای ورود موسسات کنکوری به شبکه شاد

علی‌احمدی گفت: برای کمک به شبکه شاد بهتر است تولید محتوا از طریق فراخوان عمومی باشد تا اینکه موسسات کنکوری به میدان بیایند.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا علی احمدی، وزیر اسبق آموزش و پرورش در برنامه تلویزیونی پرسشگر با اشاره به اینکه باید عزم ملی وجود داشته باشد تا اهداف ما محقق شود، اظهار کرد: در آموزش مهارتی، آموزش و پرورش بضاعتی در هنرستان‌ها دارد؛ معلمان و هنرآموزانی هم مشغول به فعالیت هستند باید دیگر دستگاه‌ها هم به میدان بیایند تا اهداف آموزش مهارتی محقق شود.

وزیر اسبق آموزش و پرورش با اشاره به شیوع کرونا و تاثیر آن بر نظام آموزشی گفت: پدیده حادث شده موجب شد تا آموزش و پرورش دست نیاز به سمت صدا و سیما و اپراتور‌ها دراز کند؛ چون معلوم نبود این ویروس چقدر ماندگار است، نمی‌توانستند برای برنامه پایداری تصمیم گیری کنند.

علی احمدی بیان کرد: با توجه به شرایط موجود باید برای شروع سال تحصیلی آمادگی داشته باشیم همچنین از امکانات دیگر دستگاه‌ها نظیر صدا و سیما بهره گرفته شود، همچنین در مواردی که شبکه شاد پشتیبانی نمی‌کند، فرصت آموزش فراهم شود.

او در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برخی موسسات کنکوری با آموزش و پرورش برای حمایت از شبکه شاد تعامل دارند تا ضمن تبلیغات خود به خدمات دهی آن کمک کنند، آیا با این اقدام موافقید هستید یا خیر، گفت: بهتر است مسئولان فعلی در این باره نظر بدهند، اما بنده با این قضیه مخالف هستم. به جای ورود موسسات کنکوری باید جمع سپاری اتفاق بیفتد و مردم را در تولید محتوا مشارکت دهیم و به ازای آن هم کیف پول الکترونیکی ایجاد شود تا عایدی برای تولیدکنندگان محتوا وجود داشته باشد.

وزیر اسبق آموزش و پرورش درباره علت کمرنگ شدن مدرسه تلویزیونی در دوران فعلی بیان کرد: مدت زمان ماندگاری ویروس کرونا مشخص نیست براین اساس برنامه ریزی طولانی مدت هم تا امروز برای مدرسه تلویزیونی وجود نداشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
ماشاالله مافیای قدرتمندی هستند این موسسات کنکور هر جا بخوان ورود میکنند
United States of America
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
هیچ کس بهتر از خود معلم ها در تولید محتوا موفق نیست ( تعداد قابل توجهی از معلمین بدون هیچ منتی محتوا تولید کرده ود اختیار دانش آموزان قرار داده اند )احتمالا این وسط یک پولی باید به عنوان تولید محتوا جا به جا شود