پیشرفت ۹۰ در صدی تجهیز پست روشنایی باند فرودگاه ارومیه به شبکه فیبر نوری

سرپرست اداره تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی فرودگاه ارومیه، از پیشرفت ۹۰ در صدی تجهیز پست روشنایی باند فرودگاه ارومیه به شبکه فیبر نوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، صادق حجت پور سرپرست اداره تجهیزات و سامانه‌های فرودگاه گفت:پروژه فیبرنوری پست روشنایی باند فرودگاه ارومیه به منظور استاندارد سازی و با هدف انتقال اطلاعات، مانیتورینگ و کنترل از راه دور سیستم روشنایی باند فرودگاه  در بستر فیبر نوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ۲۰ تیر ماه سالجاری آغاز شده است.

سرپرست اداره تجهیزات و سامانه‌های فرودگاه ارومیه با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه گفت: پروژه فیبر نوری با انجام حفاری و کابل گذاری مسیر پست روشنایی باند تا ساختمان تکنیکال بلاک به متراژ ۷۰۰ متر و عمق ۱۷۰ سانتی متربا نظارت و پیگیری مهندسان اداره تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی فرودگاه ارومیه در حال اجراست.

حجت پور افزود:از جمله اقداماتی که در این عملیات در حال انجام می‌باشد می‌توان به پوشش کابل با ماسه بادی، آجر چینی و نوار خطر اشاره کرد.

سرپرست اداره تجهیزات و سامانه‌های فرودگاه ارومیه تصریح کرد:قابلیت توسعه سیستم، مصونیت صد در صدی در مقابل نویز‌ها و اتصال به شبکه و مانیتورینگ از نقاط مختلف از مزیت‌های استفاده از فیبر نوری است.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.