پورعزیز: کسب سهمیه المپیک بسیار سخت است

مربی تیم ملی کانوکانادایی گفت: کسب سهمیه المپیک برای قایقرانان بسیار سخت است، زیرا باید در آسیا اول شویم تا بتوانیم این سهمیه را از آن خود کنیم.

////پورعزیز: کسب سهمیه المپیک بسیار سخت استایمان پورعزیز مربی تیم ملی کانوکانادایی کشورمان در گفت‌ وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند تمرینات ملی پوشان اظهار داشت: حدود ۵ هفته است که با حضور نبی رضایی و عرفان زنده پی، تمرینات قایقرانی را پشت سر می گذاریم. عادل مجللی ملی پوش کانوکانادایی کشورمان نیز در گلستان به صورت جداگانه تمرینات خود را انجام می‌دهد و زیر نظر ایرج اقلیمی مربی تیم تمرین می‌کند.

او افزود: بابلسر کمپی برای تمرین قایقرانی دارد که همه قایقرانان این شهر از آن استفاده می‌کردند با توجه به شیوع ویروس کرونا این کمپ تعطیل شد و فقط اعضای تیم ملی کانوکانادایی مجاز هستند تا برای تمرین به آنجا بیایند.

مربی تیم ملی کانوکانادایی درباره آمادگی جسمانی قایقرانان تیمش گفت: از همان اوایل تعطیلی اردو‌ها هر کدام از قایقرانان در محل زندگی خود تمریناتشان را انجام می‌دادند. نبی رضایی چون تمریناتش مداوم بود افت جسمانی نداشت اما عرفان زنده پی مقداری افت جسمانی پیدا کرده بود که در ۲ هفته اول این دور از تمرینات که در  بابلسر  برگزار شد توانست به آمادگی خوبی برسد. اکنون نیز قایقرانان رکورد‌های خیلی خوبی در طول تمرینات شان ثبت کرده اند.

او ادامه داد: طبق اطلاعیه‌ فدراسیون جهانی قایقرانی، مسابقات کسب سهمیه المپیک در اسفندماه امسال برگزار خواهد شد که البته اگر ویروس کرونا شیوع بیشتری پیدا کند احتمال لغو این رقابت در این تاریخ وجود دارد. با توجه به تاریخ اعلام شده تا اسفندماه فرصت زیادی داریم و عقب افتادن مسابقات المپیک نیز برای ما یک امتیاز مثبت است. سعی می‌کنیم از این زمان به خوبی استفاده کنیم.

مربی تیم ملی کانوکانادایی در پایان گفت: کسب سهمیه المپیک بسیار سخت بوده  و نیاز است که در آسیا اول شویم تا بتوانیم این سهمیه را از آن خود کنیم. اگر قایقرانان در این مسابقات سهمیه‌ای کسب نکنند بعد از این رقابت یک کاپ جهانی برگزار خواهد شد که در این مسابقه فقط یک نفر سهمیه می‌گیرد.. امیدوارم که قایقرانان کانوکانادایی کشورمان در مسابقات آسیایی بتوانند بهترین نتیجه را از آن خود کنند.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار