کدام خودرو‌ها رایگان دوگانه سوز می‌شوند؟

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد از اجرای طرح رایگان دوگانه سوز خودرو‌ها در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عبدالرضا انتظاری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد گفت: مالکان خودرو‌های عمومی شامل تاکسی‌ها، وانت‌بار‌ها و کامیونت‌ها که در سایت طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی ثبت‌نام کرده‌اند، در کارگاه‌های مجاز استان به صورت رایگان تبدیل به سی‌ان‌جی می‌شوند.

او افزود: درحال حاضر تجهیزات مورد نیاز تبدیل خوردور‌های بنزین سوز به گاز سوز، تحویل دو کارگاه مجاز که امکانات لازم را داشته و مورد تائید است، قرار گرفته تا بر اساس اولویت ثبت‌نام، این فرآیند عملیاتی شود.

انتظاری تاکید کرد: با توجه به اینکه در این مرحله، خودرو‌های عمومی با هزینه دولت و به صورت رایگان و استاندار دوگانه سوز می‌شوند، از دارندگان خودر‌های عمومی خواست تا با مراجعه به سایت HTTP://GCR.NIOPDC.IR نسبت به ثبت‌نام در این طرح ملی اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد گفت: استفاده از سوخت پاک سی‌ان‌جی علاوه بر پیشگیری از آلودگی زیست‌محیطی، کاهش چشمگیر هزینه سوخت برای خودرو‌های پرمصرف را نیز در پی خواهد داشت.

انتظاری افزود: درحال حاضر ۲ مرکز جهت انجام تبدیل خورو‌ها به سی‌ان‌جی در سطح این استان اجازه فعالیت دارند و در صورت افزایش تقاضا برای انجام این امر، امکان پیگیری و افزایش مراکز تبدیل، وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار