معاون اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن تا ۹ مرداد فرصت دارند با ارسال کد ملی سرپرست خانوار به شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ در این طرح نام نویسی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، محمدرضا جعفری، معاون اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: مبلغ وام ودیعه مسکن در شهر‌های استان هرمزگان ۱۵ میلیون تومان است که این مبلغ پس از یک سال باید به بانک بازگردانده شود و متقاضیان در این مدت سود ۱۳ درصدی پرداخت می‌کنند.

جعفری افزود: متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن تا ۹ مرداد فرصت دارند با ارسال کد ملی سرپرست خانوار به شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ در این طرح نام نویسی کنند.

او گفت: سود وام ودیعه ۱۵ میلیونی، ماهانه ۱۶۰ هزار تومان است که مستاجر باید با سپردن ضمانت، این مبلغ را ماهانه پرداخت کند.

جعفری افزود: چگونگی و نوع ضمانت متعاقبا اعلام می‌شود.


بیشتر بخوانید


معاون اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: کارگران و حقوق بگیران ثابت (با اولویت ازدواج‌های جدید و خانواده‌های ۵ نفره و بیشتر)، مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و زنان سرپرست خانوار در اولویت دریافت تسهیلات ودیعه مسکن قرار دارند.

جعفری افزود: نداشتن سابقه مالکیت از سال ۱۳۸۴ به بعد و داشتن سابقه ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا از دیگر شرایط دریافت وام ودیعه مسکن است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.