معابر شهرستان‌های گرمه و جاجرم، زیر نور چراغ‌های LED

معابر گرمه از چراغ‌های گازی و کم مصرف پاک سازی و در معابر جاجرم نیز بیش از هزار و ۹۵۵ چراغ LED نصب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   هزار و ۹۵۵ چراغ LED تاکنون در معابر شهرستان جاجرم نصب شده و معابر گرمه نیز از وجود چراغ‌های گازی و کم مصرف پاک سازی و به جای آن چراغ‌های LED نصب شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان‌های گرمه و جاجرم گفت : امسال  ۲۷۰ چراغ LED دیگر در معابر شهرستان جاجرم تاکنون نصب شده است.

مرتضی رحیمی افزود : چراغ‌های LED نصب شده در معابر جاجرم ۳۵ و ۸۰ وات است که برای خرید آن‌ها بیش از ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.


بیشتر بخوانید 


او  هدف از پاک سازی معابر از چراغ‌های گازی و نصب چراغ‌های LED را افزایش رضایتمندی و رفاه شهروندان ذکر کرد و افزود: همچنین ارتقاء سطح کیفی خدمات، کاهش اتلاف انرژی و خاموشی معابر از دیگر اهداف نصب چراغ‌های LED است. به گفته وی چراغ‌های نصب شده دارای ضریب بهره بالاتر، عمر بیشتر و نور ملایم نسبت به چراغ‌های گازی است.

او  همچنین از پاکسازی همه سیستم روشنایی معابر شهر گرمه از چراغ‌های قدیمی و گازی نیز خبر داد و افزود: آخرین مرحله تعویض چراغ‌های گازی در ایام نوروز و فروردین ماه سال جاری انجام شد و طی این مدت هزار و ۵۷۲ عدد چراغ LED در معابر این شهر نصب شده است که با تعویض چراغ‌های فرسوده در معابر شهری گرمه بازخورد بسیار مطلوب و رضایتمندی شهروندان را به دنبال داشته است. به گفته وی برای این پروژه، ۴/ ۱۱ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.