توزیع ۴۰۰ بسته پروتئینی بین نیازمندان کرمانی

۴۰۰ بسته پروتئینی به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و ستاد مردمی ورزشکاران بین نیازمندان کرمانی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در آیین توزیع ۴۰۰ بسته پروتئینی بین نیازمندان که به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و ستاد مردمی ورزشکاران با حضور معاونین اداره کل ورزش و جوانان، معاونت فرهنگی شهرداری، هیئت کارگری، هیئت ورزشکاران و دیگر اعضا صورت گرفت، ضمن تشکر از دست اندرکاران این اقدام خیرخواهانه، از معاونت فرهنگی و امور جوانان این اداره کل نیز به واسطه عملکرد قابل تقدیرش قدردانی کرد.

او افزود: زمانی که بحث شیوع کرونا در سطح کشور رخ داد، خیلی از مسائل برای مسئولان کشور مبهم بود، در نتیجه الزامات و امکاناتی که باید برای مسائل بهداشتی صورت می‌گرفت، کافی نبود، به ویژه در تهیه ژل‌های ضدعفونی، ماسک و ... مشکل داشتیم، اما همه در سطح استان و کشور کمک کردند و این ملزومات تهیه شد.

توزیع ۴۰۰ بسته پروتئینی بین نیازمندان کرمانی

پاریزی تصریح کرد: شیوع کرونا، در برهه‌ای از زمان، تعطیلی بسیاری از صنوف مختلف را در پی داشت، اکنون، اما نمی‌توان خیلی از فعالیت‌ها را تعطیل کرد و این کار نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی صنوف مختلف است.

توزیع ۴۰۰ بسته پروتئینی بین نیازمندان کرمانی

او بیان داشت: در حال حاضر برای فعالیت باشگاه‌های ورزشی در استان کرمان چک لیست‌هایی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و استانداری تهیه شده و نظارت بر این مجموعه‌ها بر اساس آن دستورالعمل‌ها ادامه دارد.

توزیع ۴۰۰ بسته پروتئینی بین نیازمندان کرمانی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به توزیع بسته‌های معیشتی در بین خانوار‌های آسیب دیده از کرونا در استان کرمان اشاره کرد و ضمن قدردانی از روح اللهی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و همکاران وی، ستاد مردمی ورزشکاران، مجمع سازمان‌های مردم نهاد و سمن‌های استان به واسطه‌ی ورود به این اقدامات خیرخواهانه، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان، سمن‌های جوانان و ستاد مردمی ورزشکاران استان کرمان در بحث توزیع بسته‌های بهداشتی، معیشتی، پخت و توزیع غذا و ... اقدامات ارزشمند و قابل تقدیری انجام داده اند، کار‌هایی که با عشق انجام می‌شود و هیچ حق الزحمه‌ای در قبال آن دریافت نمی‌کنند.

توزیع ۴۰۰ بسته پروتئینی بین نیازمندان کرمانی

پاریزی با اشاره به الزام حذف هم پوشانی‌ها در توزیع کمک‌های معیشتی در بین اقشار آسیب پذیر، از شناسایی ۴ هزار خانوار آسیب دیده از کرونا که از جایی حمایت نمی‌شدند، در سطح استان کرمان خبر داد و ابراز امیداری کرد: با همدلی و گذشت، پیرو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر رزمایش همدلی و "همت جوانانه، کمک مومنانه" این مسیر ادامه پیدا کند تا با همدلی و وفاق کمک کنیم، مسئله‌ی ویروس کرونا هم تمام شود و بتوانیم به شرایط عادی برگردیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار