پنجعلی: بیرانوند نقش زیادی در قهرمانی پرسپولیس داشت/ کادرفنی مقصر عملکرد ضعیف بازیکنان خارجی نیست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بیرانوند در قهرمانی سرخپوشان نقش زیادی داشت و می‌توان گفت قهرمانی تیم تا حدود زیادی مدیون او است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   محمد پنجعلی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره چهارمین قهرمانی پیاپی این تیم در رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: تمام اعضای تیم عالی بودند. جا دارد از بیرانوند یاد کنیم که بهترین دروازه بان آسیا است و به اعتقاد من در آسیا هم موفق می‌شود. او در قهرمانی پرسپولیس نقش زیادی داشت و بابت قهرمانی مدیون او هستیم، زیرا واقعا برای پرسپولیس زحمت کشید. تمام تیم، از بازیکنان گرفته تا اعضای کادرفنی که در آن مقطع تیم را تحویل گرفتند، در کنار مسئولان باشگاه تلاش کردند و زحمات آن‌ها نتیجه داد.  

پنجعلی درباره بازیکنان خارجی پرسپولیس در فصل جاری گفت: به اعتقاد من کادرفنی مقصر عملکرد بد بازیکنان خارجی نیست. کادرفنی باید لیست بازیکنان مدنظرش را به باشگاه بدهد و کمیته فنی عملکرد و سابقه بازیکنان را بررسی کند. در همه جای دنیا همین طور است. ما حتی در تست‌های پزشکی هم مشکل داریم و پس از جذب یک بازیکن، متوجه بیماری او می‌شویم. کمیته فنی حتی درباره تعیین کادرفنی هم حق رای دارد.  

پیشکسوت پرسپولیس افزود: گاهی اوقات چند بازیکن خارجی می‌آیند و بدون دستاورد از ایران می‌روند و سپس برای دریافت مطالباتشان از باشگاه شکایت می‌کنند که برای باشگاه‌های کشورمان تبعات دارد. باید بررسی شود که چگونه برخی بازیکنان جذب می‌شوند و چقدر برای آن‌ها هزینه می‌شود و اگر تخلفی صورت گرفته، باید اعلام شود.


بیشتر بخوانید


او در پاسخ به این سوال که لیگ بلژیک برای بیرانوند مناسب است یا خیر، بیان کرد: لیگ بلژیک سکوی پرتابی خوبی است. بازیکن در هر کشور اروپایی که بازی کند، بیشتر دیده می‌شود.  

پنجعلی در واکنش به این که بیرانوند پیش از پایان فصل از پرسپولیس جدا شد گفت: به هر حال قهرمانی پرسپولیس تقریبا مسجل شده بود. مسلما کادرفنی به فکر پیدا کردن جایگزین برای بیرانوند است. اگر می‌خواهیم در لیگ قهرمانان آسیا قدرتمند‌تر ظاهر شویم باید بازیکنانی جذب کنیم که به کار تیم بیایند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار