سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز گفت: باشگاه‌های کتابخوانی رامهرمز مقام برتر چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کشور را کسب کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرضا باغ شیرین سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز گفت: باشگاه‌های کتابخوانی رامهرمز مقام برتر را در چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کشور  کسب کرد که در دوره چهارم بیش از ۳۰ اثر برگزیده شهرستانی به دبیرخانه کشوری ارسال شد که با توجه به ویروس کرونا داوری و اختتامیه به اول مرداد ماه ۹۹تغییر یافت.

او ضمن تبریک به همه علاقمندان باشگاه‌های کتابخوانی شهرستان و تلاش‌های مستمرشان در طول چند سال اخیر افزود: در بخش دبیرخانه برتر جام باشگاه‌های کتابخوانی کشور لیلامرادیان مسول دبیرخانه فعال معرفی گردید و در بخش باشگاه برگزیده کانون‌های مساجد باشگاه گل‌های معرفت از مسجد حضرت زینب (س) به سرپرستی فرهاد عباسی و به مربیگری زهرا عباسی شایسته تقدیر شد.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: جام باشگاه‌های کتابخوانی در بخش نامه به نویسنده، فیلم ۶۰ ثانیه ای، تسهیلگر برگزیده، باشگاه برگزیده، کتابفروشی برتر و مسئول دبیرخانه برتر استانی و شهرستانی برگزار شد که از اندیمشک، رامهرمز، رامشیر و اهواز توانستند حائز مقام شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.