به این منطقه سفر نکنید، دیگر نمی‌توانید بازگردید

سفر به هر منطقه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،سفر به معنای رفتن است. رفتن از شهری به شهر دیگر، از کشوری به کشور دیگر. گاهی سفر از درون ما آغاز می‌شود. برای رهایی از خستگی چند ماه کار کردن، برای بازیابی انرژی از دست رفته در طول هفته‌ها و ماه‌ها. سفر به هر منطقه و شهری، می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. اما این بار به این منطقه سفر نکنید. سفر به این منطقه به معنای این است که دیگر نمی‌توانید برگردید. دیگر نمی‌توانید روزها و هفته‌ها را بدون فکر کردن به این سفر سپری کنید. اگر خیلی مصمم هستید تا این منطقه را بشناسید با لوکس ویلا همراه باشید.

سفری مهیج از تهران تا کردان

مقصد هنوز یک راز است. بعد از یک هفته‌ی کاری خسته کننده چیزی بهتر از دور هم جمع شدن با دوستان و خانواده نمی‌تواند احساس خوب زندگی کردن را در آدم زنده کند. حالا چه بهتر که این دور هم جمع شدن خانواده در یک منطقه با آب و هوای فوق العاده و در ویلاهای شیک و دوست داشتنی باشد.

معرفی مقصد سفر

مقصد سفر ما جایی نیست جز روستای زیبای کردان که در فاصله‌ی 50 کیلومتری از تهران قرار گرفته‌است. برای رسیدن به کردان کافیست از بزرگراه تهران – کرج به سمت کرج برویم و بعد از حدود 1 ساعت رانندگی با تابلوی ورودی کردان روبه‌رو خواهید شد. در بدو ورودی کردان شما با یک پمپ بنزین مواجه خواهید شد که اگر خودروی شما نیاز به بنزین داشت، می‌توانید از این جایگاه استفاده کنید.

به این منطقه سفر نکنید، دیگر نمی‌توانید بازگردید

چرا به کردان سفر نکنیم؟

" مهم‌ترین دلیل: چون خیلی خوش می‌گذره و دوست ندارید این سفر تموم شه"

اما حالا که قصد کردیم به به کردان سفر کنیم بهتر است کمی بیشتر درباره‌ی این منطقه، زیبایی‌های کردان و امکان رزرو و اجاره ویلا کردان برای کسانی که از خود ویلای شخصی در این منطقه ندارند؛ صحبت کنیم.

معرفی منطقه کردان

یکی از روستاهای اطراف تهران که از محبوبیت خوبی نزد خانواده ها و جوانان برخوردار است، روستای زیبای کردان می‌باشد. کردان در قسمت غربی تهران و در استان البرز قرار گرفته است. یکی از نزدیک ترین ییلاق ها و روستاهای اطراف تهران که بسیاری از خانواده ها و جوانان برای رهایی از شلوغی شهر تهران ترجیح می دهند آخر هفته های خود را در این منطقه سپری کنند .

لذت های سفر به کردان

از لذت های سفر به این منطقه می توان به قدم زدن در کوچه باغ های پر درخت و دیدن رودخانه ی زیبای کردان اشاره کرد . آب و هوای کردان در تمام طول سال خنک است .بهار و درختان پر شکوفه ، تابستان و شکوفه هایی که میوه شده اند ، پاییز و برگ های زرد و نارنجی و قرمزی که زیر پاها خش خش می کنند و زمستانی که پوشیده شده از برف یکدست سفید . در هر فصلی کردان زیبایی های منحصر به خود را دارد .

به این منطقه سفر نکنید، دیگر نمی‌توانید بازگردید

در تابستان به کردان برویم

در فصل تابستان اگر از گرمای هوا خسته شده‌اید و دوست دارید به منطقه‌ای سفر کنید که آب و هوایی فوق العاده داشته باشد، کردان یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود. این منطقه به دلیل قرارگیری در نزدیک کوه‌ها و همچنین گذر رودخانه کردان از این منطقه، آب و هوایی بسیار خنک و فوق العاده دارد که شما می‌توانید نفسی با خیال راحت و عاری از هرگونه آلودگی و آلاینده؛ بکشید.

در کردان چه تفریحاتی منتظر ما است؟

مهم‌ترین و اولین دلیل برای رفتن به کردان، معمولا" جمع شدن خانواده‌ها و دوستان در کنار یکدیگر است. خانواده‌هایی که دوست دارند آخر هفته‌ی خود را در کنار یکدیگر بگذرانند، میهمانی‌های خانوادگی برگزار کنند. در حیاط ویلا جوجه‌ای به سیخ بکشند و از کنار هم بودن لذت ببرند. اما گردش و تفریح در کردان فقط به این مورد خلاصه نمی‌شود. با ما همراه باشید تا چند مورد از تفریحات منحصر به فرد در کردان را معرفی کنیم.

پیک نیک کنار رودخانه کردان را تجربه کنید

معمولا" سفر به کردان بسیار کوتاه مدت است. اگر از خود ویلای شخصی نداشته باشید و ویلا کردان اجاره کرده باشید، قبل از ظهر باید اقامتگاه خود را تحویل دهید. اما قرار نیست تحویل ویلا به معنای پایان خوشی‌ها باشد. کافیست برنامه ریزی کنید و ناهار خود را در کنار رودخانه میل کنید و از سایه درختان استفاده کنید و از زندگی لذت ببرید. به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از بازگشت، حتما" سری به رودخانه کردان بزنید و در کنار آن پیک نیک کنید و ساعت بازگشت خود را تعویق بیاندازید.

حتی اگر علاقمند به دیدنی مناطق تاریخی هستید و دوست دارید آثار تاریخی را از نزدیک ببینید، باز هم کردان گزینه‌ای را پیش روی شما خواهد گذاشت. بازدید از برج مقبره می‌تواند خاطره انگیز باشد. در فاصله ای به اندازه یک کیلومتر ، برجی آجری و مدور قرار گفته است . برجی تاریخی که قدمت آن به زمان سلجوقیان می رسد . طبیعت زیبای اطراف برج مقبره ، مانند فیلم های قدیمی است . طبیعتی زیبا و چشم نواز که رودخانه کردان از آن عبور کرده است.

رزرو ویلا کردان

خب حالا که به حرف ما گوش ندادید و دوست دارید به کردان سفر کنید، به این فکر کرده‌اید که کجا اقامت کنید؟ در این منطقه ویلاها و سوئیت‌های متنوع و با امکانات مختلفی قرار دارند که شما می‌توانید از آن‌ها برای اقامت خود استفاده کنید و یکی از این ویلاها را به صورت کوتاه مدت رزرو و اجاره کنید. برای اجاره ویلا کردان وبسایت لوکس ویلا همراه شماست. 

با هر بودجه و سلیقه‌ای که دارید می‌توانید بهترین ویلاها را مشاهده و انتخاب کنید. ویلاهای استخردار به همراه میز بیلیارد می‌تواند سرگرمی شما را تکمیل کند. اما اگر دوست دارید ساده‌تر سفر کنید و همچنین هزینه‌ی سفر خود را کاهش دهید می‌توانید از ویلاهای بسیار تمیز و با کیفیت کردان که امکانات کمتری دارند استفاده کنید. منظور از امکانات کمتر، نداشتن استخر، میز بیلیارد و این امکانات است. وگرنه تمامی ویلاهای کردان تمامی امکانات رفاهی را دارا هستند و شما با خیالی آسوده می‌توانید در طول اقامت خود، از آن‌ها استفاده کنید، دور هم جمع شوید و خاطرات خوشی را در کنار دوستان و خانواده‌ی خود بسازید.

پیشاپیش سفر خوشی را برای شما آرزومندیم. امیدواریم از مطالعه این مطلب رضایت داشته باشید.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار