معاون شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: با توجه به این که سرانه مصرف شکر ۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تا ۲ کیلو ۵۰۰ گرم است، سهمیه خراسان رضوی دو برابر سرانه مصرف ماهانه است.

 
 
به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی رجبی معاون شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: با توجه به این که سرانه مصرف شکر ۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تا ۲ کیلو ۵۰۰ گرم است، سهمیه خراسان رضوی دو برابر سرانه مصرف ماهانه است و با توجه به این که از ۲۰ تیرماه این سهمیه‌ها در حال اختصاص به صنف و صنعت است، باید نظارت لازم انجام شود که این سهمیه از مسیر اصلی خارج نشود.
 
او افزود: از ۲۵ خرداد ماه تا پایان تیرماه در مجموع ۳۳ هزار و ۳۶۳ تن مجوز خروج شکر از انبار‌های شرکت غله استان صادر شده است که از این محل ۶ هزار و ۲۶۹ تن مربوط به بخش‌های صنف و صنعت استان و هزار و ۵۸۴ تن به بخش خانوار استان و ۲۵ هزار و ۹۱۰ تن مربوط به بخش‌های صنف و صنعت ستادی است که شرکت بازرگانی دولتی اختصاص داده است.
 
معاون شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی ادامه داد: در همین مدت سهمیه جدیدی هم از شکر شامل سه هزار و ۶۲۳ تن ویژه خانوار و ۱۴ هزار و ۶۱۲ تن برای بخش‌های صنف و صنعت خراسان رضوی اختصاص یافت.

رجبی بیان کرد: تاکنون ۲۴ هزار و ۶۰۰ تن شکر از انبار‌های شرکت غله خراسان رضوی خارج شده است و هشت هزار و ۷۰۰ تن شکر هم در حال خروج از انبارهاست.

انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.