مدیرشهرداری منطقه یک سنندج خبر داد:

۱۰ هزار مترمربع از معابر شهرک بعثت آسفالت و بهسازی شد

کاظمی گفت: با یک هزار و ۶۵۰ تن آسفالت ۱۰ هزار مترمربع از معابر شهرک بعثت سنندج آسفالت و بهسازی شد.

علیرضا کاظمی مدیر شهرداری منطقه یک سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: با یک هزار و ۶۵۰ تن آسفالت؛ ۱۰ هزار مترمربع از معابر شهرک بعثت (ورودی شهرک بعثت، ورودی شهرک فرشبافان و اتصال شهرک بعثت به ورودی شهرک خبازان) آسفالت و بهسازی شد.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج اظهار داشت: شهرک بعثت سنندج یکی از شهرک‌های واقع در ورودی شهر سنندج است که به دلیل وجود تعاونی‌های متعدد و ساخت و ساز‌های جدید بخشی از معابر آن خاکی و فاقد آسفالت است.

کاظمی بیان کرد: عملیات آسفالت و بهسازی برخی از معابر این شهرک در سالجاری در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

او از آسفالت وبهسازی ۱۰ هزار مترمربع از معابر شهرک بعثت سنندج خبر داد و گفت: یک هزار و ۶۵۰ تن آسفالت صرف بهسازی معابر این شهرک شد.

کاظمی خاطرنشان کرد: ورودی شهرک بعثت ۳۷۰ مترطول و عرض آن ۵/۱۰ است که ۴ هزار و ۳۰۰ متر از ورودی این شهرک با ۷۰۰ تن آسفالت و بهسازی شد.

او اضافه کرد: ۷۰۰ متر جدول گذاری به صورت نهر و کانیوا، ۲۴۰ مترمکعب خاکبرداری و ۱۵۰۰ مترمربعشن ریزی و آماده سازی از اهم عملیات عمرانی انجام شده در شهرک بعثت برایآماده سازی جهت اجرای آسفالت مسیر است.

کاظمی در ادامه گفت: ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع از ورودی شهرک فرشبافان نیز با ۵۵۰ تن آسفالت که ورودی آن دارای طول ۲۳۰ متر و عرض ۱۱ متر است؛ آسفالت و بهسازی شد.

مدیر شهرداری منطقه یک تصریح کرد: ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع شن ریزی و آماده سازی، ۲۰۰ مترمکعب خاکبرداری نیز در راستای بهسازی ورودی شهرک فرشبافان صورت گرفته است.

اواعلام کرد: با ۴۰۰ تن آسفالت مسیر اتصال شهرک بعثت به ورودی خبازان به متراژ ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع بهسازی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.