ویژه برنامه های ایران صدا به مناسبت دهه ولایت

پایگاه کودک ایران صدا ویژه برنامه های متفاوتی را به مناسبت دهه ولایت برای مخاطبان تدارک دیده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ایران صدا به مناسبت دهه ولایت برنامه‌های متنوعی را به شرح زیر برای مخاطبان خود تدارک دیده است.

این پایگاه، کتاب گویای خطبه غدیر با صدای استاد بهروز رضوی را به مناسبت عید سعید غدیر خم در اختیار مخاطبان خود قرار داده است.

پایگاه سخنرانی ایران صدا تعداد ۱۸ قطعه سخنرانی از سخنرانان مطرح کشور از جمله حجج الاسلام رفیعی، پناهیان، عالی و آیت الله میرباقری و همچنین حاج شیخ حسین انصاری جهت استفاده مخاطبان خود تدارک دیده است.

پایگاه موسیقی ایران صدا تعداد ۲ پادکست ۶۰ دقیقه‌ای با عنوان مست از خم ولایت و جرعه‌ای از غدیر و همچنین یک پادکست با نام «فرمان عشق» در خصوص عید قربان تهیه کرده است؛ این پایگاه تعداد ۵۸ قطعه موسیقایی را نیز به مناسبت عید غدیر خم و همچنین ۳۱ قطعه در مورد عید قربان آماده و در اختیار مخاطبان خود قرار داده است.

پایگاه کودک ایران صدا کتاب گویای عید غدیر با محتوای داستان امامت حضرت علی (ع) را تولید و منتشر کرده است این پایگاه تعداد ۱۲ برنامه با مضمون عید غدیر و ولایت امیرالمومنین آماده دارد، پایگاه کودک ایران صدا تعداد ۸ برنامه نیز با محتوای داستان حضرت ابراهیم(ع)، بنا شدن خانه خدا، روز عید قربان و چرا عید قربان عید مسلمانان است برای کودکان منتشر کرد. همچنین ۳ کتاب گویا را نیز در خصوص آشنا کردن کودکان با عید قربان و داستان حضرت ابراهیم(ع) و قربانی کردن فرزندش تولید کرده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار