رئیس سازمان بسیج مستضعفان مطرح کرد؛

رفع مشکلات محرومان در مناطق مختلف کشور با انگیزه انقلابی

سلیمانی گفت: گام‌های بلند و بزرگی را در مسیر رفع مشکلات محرومان و مستضعفان برخواهیم داشت.

بسیجبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان امروز در مراسم تفاهم نامه همکاری با وزارت راه و شهرسازی در زمینه محرومیت زدایی با اشاره به اینکه سازمان بسیج مستضعفان به عنوان یک نهاد بزرگ و مردمی در شبکه خدمات رسانی سطح کشور فعالیت می‌کند، گفت: این سازمان گسترده‌ترین شبکه خدمات رسانی در سطح کشور را ایجاد کرده و با رویکرد تعاملی و انقلابی در بخش مسکن و شهرسازی مناطق محروم و همچنین حل مشکلات مستضعفان فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

او ادامه داد: ما اعلام آمادگی کرده‌ایم که در چهارچوب سیاست‌های نظام و با همکاری وزارت راه و شهرسازی تمام توان و ظرفیت خود را به میدان بیاوریم تا مشکل محرومان و مستضعفان در این بخش حل شود.

سلیمانی توضیح داد: محرومان و مستضعفان از ستمدیده ‌ترین طبقات اجتماعی کشور هستند بنابراین توسعه آبادانی مناطق حاشیه شهر‌ها و همچنین توسعه راه‌های روستایی جزو برنامه‌های اولویت‌دار سازمان بسیج مستضعفان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان اظهار کرد: سازمان بسیج مستضعفان این آمادگی را دارد تا نقش همکاری و تعامل و همچنین توسعه سازندگی را داشته باشد و ما از انگیزه‌های انقلابی که در حوزه بسیج مستضعفان وجود دارد استفاده خواهیم کرد.

سلیمانی بیان کرد: سازمان بسیج مستضعفان از تمام توان و توانایی خود در بخش مهندسی و نیروی انسانی و همچنین فنی و مهندسی، ماشین آلات را در این بخش به کار خواهد گرفت و با توجه به آن که هزاران مهندس در این مجموعه فعال هستند بخشی از این واحد‌ها و مسیر‌های روستایی را ایجاد خواهیم کرد.

او تصریح کرد: بیش از ۱۷ هزار گروه جهادی که تخصص آن‌ها مشارکت در ساخت مسکن است، استفاده کرده ایم همچنین با همکاری بنیاد تعاون و سایر موسسات در این بخش در حوزه مشارکت استفاده خواهیم کرد.

سلیمانی با بیان اینکه ما تاکنون تجربه‌های گسترده‌ای را در حوزه محرومیت زدایی داریم، افزود: برای توسعه زیرساخت‌ها سعی خواهیم کرد در قالب این تفاهمنامه قدم‌های بزرگی را برداریم وبا همکاری وزارت راه و شهرسازی و با یک انگیزه انقلابی قول خواهیم داد به مردم تا سرعت پروژه‌ها را افزایش دهیم.

او با بیان اینکه باید بتوانیم با استفاده از مصالح مستحکم این پروژه‌ها را به پایان برسانیم، بیان کرد: این اقدام هم یک کارنامه درخشان برای وزارت راه و شهرسازی می‌شود تا در قالب یک جبهه واحد برای حل مشکلات مناطق محروم اقدام کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار