تقدیر رئیس مجمع نمایندگان خوزستان از موفقیت‌های تیم‌های پایه فولاد

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان از تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم‌های امید و جوانان باشگاه فولاد تقدیر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید کریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان و نماینده مردم اهواز در مجلس با حضور در باشگاه فولاد خوزستان با مدیر عامل شرکت فولاد و جمعی از بازیکنان و کادر فنی تیم‌های امید و جوانان باشگاه دیدار و از تلاش آن‌ها که منجر به قهرمانی در لیگ شد، تقدیر کرد.

حسینی گفت: برنامه ریزی و حمایت از تیم‌های پایه یک ضرورت است و می‌تواند ورزش استان و کشور را بیمه کند. قهرمانی تیم‌های امید و جوانان باشگاه فولاد خوزستان ثمره سرمایه گذاری طولانی مدت این باشگاه در حوزه تیم‌های پایه بوده و باید از سوی فدراسیون فوتبال تشویق و از این حرکت برای توسعه فوتبال الگوبرداری شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اشتباهات داوری در دیدار فولاد خوزستان و نساجی مازندران بیان داشت: با توجه به حساسیت بازی‌ها در هفته‌های پایانی لیگ برتر، قضاوت‌های عادلانه برای جلوگیری از تضییع حق تیم‌ها الزامی است.

رئیس مجمع نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر احساس کنیم که اشتباهات داوری و بی توجهی مدیران فدراسیون، عملکرد تیم‌های خوزستانی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث خسارت می‌شود قطعا به این موضوع ورود و از منافع آن‌ها دفاع می‌کنیم تا شاهد ادامه این بی عدالتی‌ها نباشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.