ویسی: برای امتیاز گرفتن برابر تراکتور بازی می‌کنیم/ امیدوارم نظارت‌ها بر لیگ برتر و آزادگان بیشتر شود

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: برای نباختن و امتیاز گرفتن مقابل تراکتور بازی می‌کنیم و امیدوارم که روند خوب تیم ما در این دیدار ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال پیکان پیش از بازی تیمش مقابل تراکتور اظهار داشت: خوشحالم که دوباره به تبریز آمده ام. این شهر لیاقت باشگاه داری و داشتن نماینده در لیگ قهرمان آسیا را دارد. سر چهار راه‌های این شهر کودک کار نمی‌بینم و از این بابت خوشحالم.  

ویسی در ادامه گفت: بازی برابر تراکتور برای ما سخت و حساس است. تراکتور برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کند و ما برای سقوط نکردن می‌جنگیم. امیدوارم روند خوب تیم ما و شکست ناپذیری ۴ هفته‌ای ما فردا هم ادامه پیدا کند. برای نباختن و امتیاز گرفتن بازی می‌کنیم. امیدوارم با دست پر از تبریز برگردیم.


بیشتر بخوانید


او درباره غایبان تیمش برای بازی با تراکتور گفت: بازیکن محرومی نداریم، اما ۳، ۴ بازیکن ما مصدوم هستند و امیدوارم به بازی فردا برسند.  

سرمربی پیکان گفت: بازی‌ها به تدریج حساس‌تر می‌شود. از کمیته داوران و ناظران بازی‌ها می‌خواهم نظارت بر لیگ برتر و آزادگان را بیشتر کنند تا شائبه‌ای ایجاد نشود. به هر حال اواخر فصل را سپری می‌کنیم و هر امتیاز ارزش بالایی دارد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار