ادامه تظاهرات معترضان به فساد نتانیاهو

معترضان به فساد نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مقابل اقامتگاه وی تجمع کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند تظاهرکنندگان برای چندمین شب پیاپی اقدام به تظاهرات در مقابل اقامتگاه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم کردند.

بر این اساس، برخی از تظاهر کنندگان نیز مقابل منزل امیر اوحانا، وزیر امنیت داخلی این رژیم در تل آویو تحصن و تجمع کرده اند. با افزایش تنش‌های داخلی، نتانیاهو از کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل به شدت انتقاد کرد و آن را شریک تحریک به قتل نخست وزیر و خانواده اش دانست.

همچنین رسانه‌های این رژیم تمدید بسته بودن حریم هوایی شمال فلسطین اشغالی به علت تنش‌های رخ داده تا عمق ۶ کیلومتری (از مرز‌های لبنان) بر روی هواپیما‌های غیرنظامی خبر دادند.


         بیشتر بخوانید:


خشم عمومی به علت فساد علیه نتانیاهو که ماه مه در ارتباط با رشوه‌خواری، فریبکاری و خیانت در امانت محاکمه شد، تشدید شده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به فساد گسترده اقتصادی و سوء استفاده از قدرت متهم شده است. دادگاه مربوط به جرایم او در حال برگزاری است و هنوز رای او صادر نشده است.

مخالفان نتانیاهو در دوران تبلیغات انتخاباتی کنست تاکید داشتند به فردی که در دادگاه متهم است، نباید اجازه تشکیل کابینه داده شود. از سوی دیگر دادگاه عالی رژیم صهیونیستی هم در این‌باره گفت که نخست‌وزیری چنین شخصی یک شکست «اخلاقی» برای صهیونیست‌ها به‌شمار می‌آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار