مدیررسانه‌ای باشگاه سپاهان:

قلعه نویی اجازه نشستن روی نیمکت برابر استقلال را ندارد/ مستندات خود را در مورد شایان مصلح ارائه کرده ایم

مدیررسانه‌ای باشگاه سپاهان توضیحاتی درباره غیبت قلعه نویی در بازی با استقلال و محرومیت شایان مصلح ارائه کرد.

قلعه نویی اجازه نشستن روی نیمکت تیم برابر استقلال را ندارد/ مستندات خود را در مورد شایان مصلح ارائه کردیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیامک قلیچ خانی مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان درباره علت غیبت امیر قلعه نویی در نشست خبری قبل از بازی با استقلال اظهار داشت: قلعه نویی ساعت یک و نیم شب بعد از بازی با صنعت نفت دچار حمله قلبی شد. به هر حال مراحل درمانی و  پزشکی قلعه نویی خیلی خوب انجام شد و بعد از ۳ روز بستری از بیمارستان مرخص شد. در حال حاضر این مربی مشکل خاصی ندارد، اما پزشکان تاکنون مجوز لازم را برای نشستن روی نیمکت به او نداده اند.

او ادامه داد: پزشکان تشخیص دادند قلعه نویی چند روز دیگر در استراحت مطلق باشد به همین علت این مربی در بازی فردا روی نیمکت تیم سپاهان برابر تیم استقلال قرار نمی‌گیرد. اسم و تجارب فنی قلعه نویی در کنار کادرفنی سپاهان است، اما متاسفانه او در اصفهان حضور دارد و با تیم به تهران نیامده است. همچنین برای قلعه نویی آرزوی موفقیت دارم.

قلعه نویی نظرات خود را به کادر فنی سپاهان منتقل می کند 

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان درباره نحوه ارتباط قلعه نویی با دستیارانش در بازی با استقلال بیان کرد: قلعه نویی تا حدی به سپاهان تعصب دارد که با وجود تاکید پزشکان به استراحت مطلق و ندیدن دیدار با استقلال، فکر می‌کنم نتوانیم جلوی تصمیمش را بگیریم. به طور حتم با توجه به عِرق و تعصبی که قلعه نویی به تیم دارد نظرات خود را در جریان بازی به کادرفنی سپاهان منتقل می‌کند. امیدوارم او آرامش و سلامتی خود را در اولویت قرار بدهد و دچار استرس نشود.

قلیچ خانی درباره محرومیت شایان مصلح از حضور در این بازی اظهار کرد:  به نظرم درباره این موضوع سوء تفاهمی ایجاد شد، زیرا در فضای مجازی برای ورزشکاران صفحات زیادی وجود دارد. مصلح صفحه‌ای در توییتر ندارد و فردی هم که صفحه‌ای را برای مدافع ما در این شبکه اجتماعی ایجاد کرده بود، روز گذشته آن را غیرفعال کرد. مستندات خود را به فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق ارائه کرده ایم و امیدواریم درباره مصلح تجدید نظر کنند. تلاش می‌کنیم او به بازی با استقلال برسد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار