برقراری بیش از ۳۰۰ تماس با خدمات شهری شهرداری بوکان در عید قربان

معاون خدمات شهری شهرداری بوکان از برقراری بیش از ۳۰۰ تماس از سوی شهروندان با این شهرداری در روز عید قربان خبرداد.

محمد اسمعیلی، معاون خدمات شهری شهرداری بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: در روز عید قربان بیش از ۳۰۰ تماس و درخواست برای جمع آوری امعا و احشا گوشت‌های قربانی با خدمات شهری این شهرداری برقرار شد.

معاون خدمات شهری شهرداری بوکان افزود: خوشبختانه با اطلاع رسانی و برنامه ریزی‌های قبلی، تعداد ۱۰ اکیپ سیار و نیز ۶ اکیپ ثابت در سطح شهر فعال بوده و به محض درخواست همشهریان ارجمند، نسبت به برداشت امعا و احشا اقدام شد.

اسمعیلی ضمن تقدیر از همکاری شهروندان بوکانی و برقراری تماس با واحد خدمات شهری، تصریح کرد: مجموعه خدمات شهری به صورت شبانه روزی آماده دریافت تماس‌های شهروندان بوده و در سریع‌ترین زمان ممکن، این درخواست‌ها پیگیری و پاسخ داده خواهند شد.

معاون خدمات شهری شهرداری بوکان در پایان اظهار داشت: در روز‌های منتهی به عید گروه پیشروی آتش نشانی در سطح شهر با اطلاع رسانی و استفاده از بلندگو بصورت مداوم، زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و لزوم خودداری از دید و بازدید‌های عید قربان را به عنوان بهترین راه‌های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا به همشهریان ارجمند یادآوری کردند.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.