اعتبار ۵ میلیارد تومانی برای منطقه گردشگری موگرمون

بزرگترین طرح گردشگری جنوب کشور با تخصیص اعتبار ۵ میلیارد تومان در منطقه موگرمون شهرستان لنده اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، خدادوست موسوی فرماندار لنده در آیین بازدید برخی مسئولان استانی از منطقه گردشگری موگرمون گفت: تنها طرح جهش تولید شهرستان لنده طرح موگرمون است که به یکی از قطب‌های گردشگری شهرستان و کشور تبدیل می‌شود.
 
موسوی افزود: با تجمیع اعتبارات ۵ میلیارد تومانی استانی، ملی و بنیاد مستضعفان این طرح به زودی بهره برداری و زمینه شکوفایی منطقه فراهم می‌شود.

او افزود: طراحی مجموعه‌ای فاخر باتوجه به ظرفیت گردشگری موگرمون نقش مهمی را در توسعه منطقه ایفا کند.
 
فرماندار شهرستان لنده بیان کرد: امیدواریم با همت مسئولان این طرح در هفته دولت به بهره برداری برسد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد هم با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری لنده گفت: تبدیل روستای موگرمون به منطقه ای گردشگری، از جمله طرح‌های مصوب با تخصیص اعتبارات ملی، استانی و بنیاد مستضعفان است.
 
صفایی افزود: با اختصاص اعتبار منطقه موگرمون به یکی از مهمترین طرح‌های گردشگری پایلوت جنوب کشور در کهگیلویه وبویراحمد تبدیل می‌شود.

مدیر آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان در لنده نیز با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان گفت: اعتبارات این طرح تخصیص یافته و هم اکنون منتظر واگذاری زمین هستیم.
 
مرادی افزود: نامناسب بودن محور ارتباطی و جاده دسترسی به منطقه گردشگری موگرمون از جمله مشکلاتی است که این بنیاد برای رفع آن تلاش می‌کند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.