تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س):

محرم امسال هر خانه یک حسینیه شود

آیت الله سعیدی گفت: در شرایط کرونایی محرم امسال ،می‌توان هر خانه را یک حسینیه به شمار آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله سید محمد سعیدی،تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان قم، تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر تبعیت از دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا را مورد توجه قرار داد و گفت: گرچه همواره شکوه مراسم عزاداری مدنظر بوده است، اما در شرایط فعلی می‌توان هر خانه را به عنوان یک حسینیه به شمار آورد که آن هم ارزش بالایی دارد و عشق به امام حسین (ع) را نهادینه خواهد کرد.


او افزود: همه مراسم عزاداری باید با رعایت دستور العمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شود، اما لازم است علت هر گونه تعطیلی هم برای مردم توضیح داده شود.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، گفت: اگر قرار است جایی بسته شود، اما جای دیگری باز باشد علت این مسئله باید برای مردم بیان شود.

آیت الله سعیدی افزود: در شرایط فعلی باید همزیستی با کرونا مورد توجه قرار گیرد و در عین حال دستورات بهداشتی هم رعایت شود.

او گفت: اگر چه توکل به خدا و صدقه و امثال آن برای رفع این بیماری خوب است، اما باید مردم تمام جوانب احتیاط را رعایت کنند تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار