در بسته حوادث امروز بخوانید؛

کشف ۹۰ کیلو تریاک در فلاورجان/ اعتراف سارقان قطعات خودرو به ۴۸ فقره سرقت در اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۲ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۱۲ مرداد ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۹۰ کیلو تریاک در فلاورجان

سرهنگ "ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان اظهار داشت: پس از اعلام ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران مبنی بر اینکه فردی ساکن شهرستان "فلاورجان" اقدام به توزیع و جابجایی مواد مخدر می‌کند، بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی وارد عمل شدند.

او افزود: پس از یک سری اقدامات تخصصی و هماهنگی‌های لازم از منزل متهم بازرسی شد که ۹ بسته مواد مخدر به وزن ۹۰ کیلو کشف شد.
سرهنگ کاکاوند اظهار داشت: در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
کشف ۹۰ کیلو تریاک در فلاورجان/ اعتراف سارقان قطعات خودرو به ۴۸ فقره سرقت در اصفهان


فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با معضل جهانی مواد مخدر، یک راهبرد هدفمند و اصولی در ارتقای امنیت اجتماعی به شمار می‌رود، از این رو در این مسیر به هر اندازه تلاش و مجاهدت لازم صورت گیرد به مراتب فرآیند و بازخورد آن در محیط جامعه و به ویژه خانواده بازتاب بسیار اثر بخشی را به دنبال خواهد داشت و زمینه امنیت پایدار را ایجاد خواهد کرد.
 

اعتراف سارقان قطعات خودرو به ۴۸ فقره سرقت در اصفهان

سرهنگ" حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در حوزه شرق کلانشهر اصفهان موضوع در درستور کار کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پس از انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و بررسی محل‌های وقوع سرقت سرانجام موفق شدند هویت یکی از سارقان سابقه دار را به دست آورده و طی عملیاتی ضربتی با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم، اموال مسروقه‌ای شامل سیستم صوتی خودرو، باند، انواع جک خودرو، پیک نیک و انواع رینگ و لاستیک خودرو نیز کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری همدست متهم در عملیاتی دیگر اظهار داشت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۴۸ فقره سرقت اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و به مراجع قضائی تحویل شدند.
 

دستگیری عامل حفاری غیر مجاز در فلاورجان و کشف شیء تاریخی از منزل متهم

سرهنگ ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در تشریح این خبر گفت: در پی ارائه شکایتی از سوی اداره میراث فرهنگی شهرستان فلاورجان مبنی برتخریب دیوار و انجام حفاری در زیرزمین متصل به سقاخانه‌ای قدیمی در یکی از مناطق شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از یک سری اقدامات علمی و تخصصی و رصد اطلاعاتی موفق شدند هویت عامل این حفاری را شناسایی و وی را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از منزل متهم شیء تاریخی که یک قطعه لگن سفالی لعاب دار بود را کشف کردند.

سرهنگ کاکاوند با اشاره به اینکه طبق نظر کارشناسان میراث فرهنگی، شی ء کشف شده دارای قدمت تاریخی و مربوط به دوره صفویه است، خاطر نشان کرد: شیء مزبور پس از طی مراحل قانونی به اداره میراث فرهنگی شهرستان منتقل و متهم نیز با تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی، با بیان اینکه حفظ آثار ملی و اموال فرهنگی و تاریخی کشور باید به عنوان یک وظیفه ملی مورد تاکید قرار گیرد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه حفاری مشکوک مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
 

کشف تعداد ۱۴ دستگاه ماینر قاچاق در خمینی شهر

سرهنگ "غلامرضا براتی اظهار داشت: پس از وصول اخباری مبنی بر اینکه دریک واحد صنفی توسط دستگاه‌های ماینر قاچاق ارز دیجیتال استخراج می‌شود، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع یک گروه از ماموران مجرب با هماهنگی قضائی از این مکان بازدید کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در نتیجه این بازرسی تعداد ۱۴ دستگاه ماینر که با تجهیز کابل‌های شبکه برق، جاسازی شده بودند، کشف شدند.

سرهنگ براتی با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های کشف شده توسط کارشناسان ۵۶۰ میلیون ریال اعلام شده گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر که برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به قاچاق و غیر قانونی بودن استفاده از دستگاه‌های مذکور، گفت: استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال نیاز به مصرف برق زیادی دارد و استفاده از آن‌ها باعث اخلال در شبکه توزیع برق شهری شده که به همین دلیل متهم با استفاده از برق یارانه‌ای واحد‌های صنعتی تعطیل ونیمه تعطیل اقدام به فعالیت غیرقانونی کرده بود که دستگیر و تحویل مراجع قانونی شد.
 

کشف ۲۱ هزار نخ سیگارقاچاق در "فلاورجان

سرهنگ "ایرج کاکاوند اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به توزیع سیگار قاچاق می‌کند شناسایی و دستگیری او در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: با رصد تخصصی صورت گرفته خودروی مذکور شناسایی و توسط ماموران انتظامی پاسگاه "گلستان" توقیف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از این خودرو ۲۱ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی کشف شد که راننده مدارک گمرکی را ارایه نداد.

سرهنگ کاکاوند تاکید کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر که پرونده مقدماتی تشکیل وجهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان و مخلان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.
 
انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.