مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران:

داوران نیم نگاهی به تیم‌های شهرستانی داشته باشند/ زمین ورزشگاه وطنی شرایط برگزاری مسابقات را ندارد

ایزد سیف الله پور گفت: داوران فقط به تیم‌های پرسپولیس و استقلال توجه نکنند و به باشگاه های شهرستانی هم نیم نگاهی بیاندازند.

ایزد سیف الله پور مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد داوری در بازی این تیم برابر پرسپولیس تهران اظهار کرد: داوران همان طور که به تیم‌های قرمز و آبی توجه دارند نیم نگاهی هم به تیم‌های شهرستانی داشته باشند. متاسفانه در بازی با پرسپولیس یک پنالتی به ضرر ما گرفته شد که طبق نظر کارشناسان داوری آن صحنه پنالتی نبود. علی علیپور هنوز به زمین نخورده بود داور بازی سوت زد و اعلام خطای پنالتی کرد.  

او ادامه داد: به هر حال در ۲ بازی برابر استقلال و پرسپولیس به علت اشتباهات داوری ۴ امتیاز از دست دادیم و اگر داوران یک مقدار با تیم نساجی مهربان‌ تر بودند این امتیازات را از دست نمی‌دادیم و به کسب سهمیه المپیک امیدوار بودیم. داور بازی با پرسپولیس با سوت هایش بازیکنان ما را عصبانی کرد.  

سیف الله پور تصریح کرد:  ما در ۷ بازی با تیم‌های قدرتمند و مدعی قهرمانی روند رو به رشدی داشتیم و قصد داریم همین شرایط خوب را تا پایان فصل ادامه بدهیم. البته ما از لحاظ بازیکن دچار مشکل هستیم و تعداد بازیکنانمان به ۱۵ نفر هم نمی‌رسد، اما با همین نفرات هم نتایج خوبی گرفتیم.

خواهش می کنیم داوران با تیم نساجی مهربان باشند  

او  درباره اینکه باشگاه نساجی مازندران به داوری بازی با پرسپولیس اعتراض نمی‌کند، گفت: نه، اعتراضی به داوری نمی‌کنیم، اما از داوران خواهش می‌کنیم که یک مقدار  با تیم ما مهربان باشند. برخی از داوران فقط به اسم بازیکنان نگاه می‌کنند و پنالتی می‌گیرند و اگر بازیکن ما در محوطه جریمه به جای علیپور به زمین می‌افتاد به سودمان پنالتی نمی‌گرفتند. به هر حال تیم پرسپولیس بعد از مدت‌ها در بازی با تیم ما گل دریافت کرد و گل زیبایی هم به این تیم زدیم. همچنین در هفته بعد بازی سنگینی با سپاهان داریم.  

سیف الله پور درباره حضور حدادیان در رختکن تیم نساجی مازندران گفت: حدادیان در این شرایط سخت اقتصادی به خوبی برای تیم ما هزینه می‌کند و تیم هم با کسب نتایج خوب به نحو احسن جواب زحمات مالک باشگاه را می‌دهد. به هر حال مالک باشگاه برای اعضای تیم پاداش در نظر گرفتند تا با روحیه بالا به مصاف حریفان خود بروند.  

مدیر تیم نساجی مازندران درباره زمین ورزشگاه وطنی قائمشهر بیان کرد: متاسفانه گوش شنوایی وجود ندارد و مسئولان ورزش استان مازندران انتظار بازی زیبا را در این ورزشگاه نداشته باشند. به هر حال  مسئولان ورزش استان باید چاره‌ای برای ترمیم چمن  ورزشگاه وطنی قائمشهر در نظر بگیرند، چون هزینه استادیوم  ۳، ۴ میلیارد تومان می‌شود. همچنین ما چندین مرتبه به مسئولان گفتیم که این ورزشگاه را در اختیار ما بگذارند تا خودمان چمنش را درست کنیم، اما این کار را انجام نمی‌دهند. علاوه بر این در هر بازی ۲ تعویض اجباری داریم که نظری و میری در دیدار با پرسپولیس مصدوم شدند. زمین ورزشگاه وطنی شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال را ندارد.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.