اهالی سرزمین گل در ارادت به عتبات عالیات گل کاشتند

مردم محلات رتبه اول کمک به عتبات عالیات را در استان مرکزی کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جلسه هیئت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان محلات با حضور امام جمعه و اعضای هیئت امنا در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

اهالی سرزمین گل در ارادت به عتبات عالیات گل کاشتند

حاج نجفی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان محلات در حاشیه این جلسه در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: شهرستان محلات برای چهارمین سال متوالی در سطح استان مرکزی و حتی بعضا در سطح کشور رتبه اول را در کمک به ستاد بازسازی عتبات عالیات کسب کرد.

حاج نجفی کمک‌های مردمی در قالب نذورات و کمک‌های نقدی و غیر نقدیه به ستاد عتبات عالیات شهرستان محلات تحویل شده و این کمک‌ها به کشور عراق ارسال شده است تا در باز سازی حرم ائمه در این کشور استفاده شود.

او اضافه کرد: این کمک‌ها نشانه ارادت مردم شهرستان محلات معروف به شهر دارالمومنین به اهل بیت علیه السلام است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان محلات بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در شرایط کرونا و همچنین شرایط کنونی اقتصادی امسال دوباره رتبه اول کمک به عتبات عالیات را کسب کنیم.

در جلسه هیئت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان محلات در خصوص برنامه ریزی فعالیت‌های ستاد عتبات عالیات محلات در ماه محرم و صفر و همچنین تبلیغات لازم بحث و تبادل نظر شد.

استان مرکزی در سال ۹۸ رتبه پنجم  در مشارکت در طرح بازسازی عتبات عالیات را در بین ۳۱ استان کشور کسب کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.