کرمانی مقدم گفت: اگر فصل آینده در بادران باشیم، اشتباهات این فصل تکرار نمی‌شود و شک نکنید با قدرت به لیگ برتر صعود می‌کنیم.

کرمانی مقدم: بازیکنان دیر فهمیدند کاظمی از آن‌ها چه می‌خواهد/ شک نکنید فصل آینده با قدرت به لیگ برتر صعود می‌کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مرتضی کرمانی مقدم، مربی تیم فوتبال بادران پس از پیروزی تیمش مقابل نود ارومیه و در واکنش به این که به دلیل اخراج در بازی قبلی، بازی را از روی سکو‌ها تماشا کرد اظهار داشت: دیدن بازی از روی سکو‌ها لذت بیشتری دارد! به بازیکنان تیم خودمان خسته نباشید می‌گویم. آن‌ها از جان مایه گذاشتند و در بازی‌های قبلی نیز همین طور بازی می‌کردند، اما بدشانس بودیم و توپ‌های ما گل نمی‌شد. در بازی امروز هم ۶، ۷ تک به تک از دست دادیم. کاظمی به بازیکنان گفته بود که نود مستقیم بازی می‌کند و بازیکنان این تیم برای پرتاب‌های اوت برنامه دارند که خوشبختانه بازیکنان ما توانستند برنامه‌های کادرفنی را به خوبی پیاده کنند.  

کرمانی مقدم در ادامه گفت: در مجموع بازی خوبی بود. ما برای صعود به لیگ برتر امیدی نداشتیم، اما نود ارومیه کور سوی امیدی داشت و با تمام قوا به مصاف ما آمد. بازیکنان ما عالی بازی کردند و امروز خیلی کم اشتباه بودند.  

مربی بادران درباره بازی‌های پیش روی بادران و این که آیا از دست رفتن شانس صعود به لیگ برتر، بازیکنان این تیم را در بازی‌های باقی مانده بی انگیزه نمی‌کند؟ گفت: درست است که شانس صعود نداریم، اما کاظمی به بازیکنان گفته که باید جوانمردانه بازی کنند. ما با تیم‌های دیگر کاری نداریم. بازیکنان ما دیر متوجه شدند که کاظمی از آن‌ها چه می‌خواهد. با این حال ما بازی به بازی بهتر می‌شویم و در ۲ هفته آینده با تمام قدرت برابر حریفان بازی می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:


او در پاسخ به این سوال که آیا کاظمی برنامه‌ای برای جذب بازیکن جهت حضور در فصل آینده دارد؟ گفت: ۱۰۰ درصد همین طور است. فکر می‌کنم فصل آینده زودتر شروع خواهد شد. مطمئن باشید کاظمی دنبال بازیکنان باتجربه‌ای است که بتوانند به بادران کمک کنند تا تیم لیگ برتری شود. این فصل بدشانسی آوردیم و اشتباهات داوری به ما ضربه زد. البته اشتباهات داوری به ضرر همه تیم‌ها است، اما اگر فصل آینده در بادران باشیم، دیگر اشتباهات این فصل تکرار نمی‌شود و مطمئن باشید بادران با قدرت لیگ برتری می‌شود.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار