ملی پوش دوچرخه سواری: پاداش رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ هنوز پرداخت نشده است

زنجانیان گفت: فدراسیون دوچرخه سواری پاداش رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ لبنان را هنوز پرداخت نکرده است.

حسین زنجانیان دارنده مدال نقره رقابت های قهرمانی آسیا در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد:  از آنجایی که فدراسیون دوچرخه سواری دچار مشکلات مالی است این فدراسیون هنوز نتوانسته پاداش رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ لبنان را به مدال آوران پرداخت کند. یک سال از مدال آوری تیم ملی دوچرخه سواری در رقابت‌های قهرمانی آسیا لبنان می‌گذرد.

او در ادامه عنوان کرد: متاسفانه حمایت از رکابزنان ملی پوش جزو برنامه‌های فدراسیون نیست. قرار بود فدراسیون  ۲۲ سکه تمام بهار آزادی را به عنوان پاداش به من بدهد. زمانی که با مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری درباره پاداش صحبت کردیم آنها عنوان کردند که پول ندارند و نمی‌توانند  پاداش رکابزنان را پرداخت کنند.

زنجانیان درباره خرید تجهیزات دوچرخه سواری گفت: متاسفانه نوسانات ارزی روی قیمت تجهیزات و لوازم دوچرخه سواری تاثیر مستقیم دارد. خرید تجهیزات دوچرخه سواری برای رکابزنان بسیار دشوار است.

ملی پوش دوچرخه سواری اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تمرینات خود را به صورت انفرادی انجام می‌دهم. در این مدت مسیر تمرینی  من  در طبیعت بوده است. تمرینات بدنسازی خودم را در باشگاه به صورت اختصاصی و انفرادی انجام می‌دهم. این وقفه به علت شیوع ویروس کرونا  باعث شد تا آمادگی خودم را  برای رقابت‌های سال آینده بیشتر کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار