ملی پوش دوچرخه سواری:

ورزشگاه آزادی تبدیل به پارکینگ اتوبوس‌ها شده است

گنج خانلو گفت: اطراف ورزشگاه آزادی با حضور اتوبوس‌های مسافربری تبدیل به پارکینگ و کارواش شده است.

گنج خانلومحمد گنج خانلو ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: اتوبوس‌های مسافربری اطراف مجموعه ورزشی آزادی را به کارواش و پارکینگ تبدیل کرده اند. حضور آن‌ها باعث زمین خوردن رکابزنان به هنگام تمرین می‌شود. من بار‌ها به علت حضور اتوبوس‌ها با دوچرخه زمین خورده ام. مسئولان در حال پیگیری هستند تا این مشکل را به زودی حل کنند.

او درباره برگزاری اردو‌های تیم ملی عنوان کرد: تمرینات خودم را مثل چند ماه گذشته با رعایت اصول بهداشتی پیگیری می‌کنم. برای آغاز اردو‌های تیم ملی، فدراسیون دستوری صادر نکرده است. تمرینات تیم ملی به صورت عمومی پیگیری می‌شود و تمرینات رکابزنان از سوی مربی تیم ملی زیر نظر گرفته می‌شود.

گنج خانلو اظهار کرد: قرار بود مسابقات دوچرخه سواری آغاز شود، اما با اوج گرفتن مجدد ویروس کرونا تمام مسابقات لغو شد. فدراسیون در نظر دارد تا فقط رقابت‌های قهرمانی کشور را در شهریور ماه برگزار کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۲۰ ۲۴ تير ۱۳۹۹
دقیقا همینطوره. متاسفانه بارها دیدم که ماشین پلیس راهنمایی و رانندگی بی تفاوت از کنار این اتوبوس ها رد می شه و هیچ واکنشی نشون نمی ده. در معدود دفعاتی هم که واکنش نشون داده، بعد از رفتن پلیس راهنمایی و رانندگی، دوباره بر می گردن و به کار خودشون ادامه می دن. شهرداری هم تا حالا کاری نکرده.
آخرین اخبار