عنایت الله رحیمی استاندار فارس در حکمی نسا خیل تاش را به عنوان نخستین زن در پست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری لارستان منصوب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جلیل حسنی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان در مراسم معارفه معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ویژه لارستان گفت: یکی از سیاست‌های راهبردی و اقدامات ماندگار دولت تدبیر و امید بویژه در حوزه وزارت کشور افزایش میزان اعتماد و میدان دادن به بانوان در حوزه‌های مختلف مدیریتی است که همچنان بر ادامه این روند تاکید دارد.

او، بیان کرد: علاوه بر رویکرد دولت، فعالیت و نقش پررنگ بانوان در فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بویژه در سال‌های اخیر و استقبال و مطالبه عمومی در این زمینه هم عزم دولتمردان در حوزه‌های مختلف مبنی بر استفاده از توان علمی، تجربی و اجرایی بانوان در پست‌های مدیریتی را دو چندان کرده است.

حسنی، بر وجود فضای همدلی، تعامل، وحدت و همگرایی بین قشر‌های مختلف مردم اعم از شیعی و سنی و همه بخش‌ها و مناطق مختلف شهرستان لارستان اشاره و تصریح کرد: یکی از رسالت‌های مهم و اولویت‌های اساسی مدیریت اجرایی شهرستان تقویت و حرکت در این مسیر است.

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان، بر ضرورت بیش از پیش همگرایی، وحدت و تعامل مثبت با همه ارکان نظام و حوزه‌ها و نهاد‌های امنیتی، سیاسی، انتظامی و اجرایی تاکید کرد و از معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی ویژه لارستان درخواست کرد این مهم را به عنوان یک اولویت و راهبرد در دستور کار و فعالیت خود قرار دهند.

او، تقویت تشکل ها، احزاب مختلف سیاسی، استفاده از ظرفیت نهاد‌های مردمی و مدنی و ضرورت افزایش مشارکت سیاسی مردم بویژه در عرصه انتخابات را از دیگر ماموریت‌ها و اولویت‌های مهم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی برشمرد.

حسنی ادامه داد: پیش از این علیپور در سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری لارستان بود که با تاسیس شهرستان جدید اوز به عنوان فرماندار این شهرستان معرفی شد.

نسا خیل تاش که پیش از این به عنوان نخستین بخشدار مرکزی در شهرستان خنج فعالیت داشت با حکم عنایت الله رحیمی استاندار فارس به عنوان نخستین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری لارستان فعالیت خود را آغاز کرد.

شهرستان لارستان در فاصله ۳۸۰ کیلومتری از شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار