معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: آمریکایی‌ها در منطقه ما به دنبال منافع نامشروع خود هستند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دریادار حمزه‌علی کاویانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان مرکز آموزش شهدای نیروی دریایی ارتش در سیرجان گفت: حاکمان آمریکا خودشان هم می‌دانند حضورشان در منطقه بی معنا و بدون اثر است و اگر بخواهد امنیتی هم در منطقه و دریا‌ها باشد کشور‌های منطقه و ملت‌ها توان امنیت را دارند.

او افزود: اینکه جمهوری اسلامی بار‌ها عنوان می‌کند قادر به تأمین امنیت منطقه است، آن هم به جهت داشتن نیرو‌های مسلح مقتدر به ویژه نیروی دریایی راهبردی است و توانایی آنرا دارد که ملت‌ها و دولت‌ها را در تامین امنیت منطقه همراه خود کند.

وی ضربه به پایگاه عین الاسد در عراق، انهدام پهپاد جاسوسی و پیشرفته آمریکایی در حریم هوایی و قدرت دفاعی موشکی را از نمونه‌های اقتدار نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: تا زمانیکه آمریکایی‌ها در منطقه خلیج فارس و دریا حضور دارند ناامنی استمرار دارد برای نمونه باید به برخی از کشور‌های منطقه اشاره کرد که با حضور ناو‌های آمریکایی و حضور نامشروع آن‌ها جنگ و کشتار در این کشور‌ها است.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی با بیان اینکه دراوج تحریم و تهدید به اقتدار و پیشرفت دست یافتیم، خاطرنشان کرد: در تمامی این سال‌ها که در تحریم و تهدید پوشالی بوده ایم به دستاورد‌های بسیار مهمی در حوزه‌های مختلف نظامی دست یافته ایم و تمامی تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده‌ایم.

امیر دریادار کاویانی مرکز آموزش نیروی دریایی سیرجان را مهمترین مرکز تربیت نیرو‌های سازمانی و وظیفه نیروی دریایی عنوان کرد و گفت: تربیت نیروی کارآمد در حوزه آموزش است و امروز ۴۰ سال است که همین جوانان، با اقتدار مسیر پیشرفت را طی می‌کنند و ما مکلف هستیم و باید ارزش‌ها را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

در این مراسم که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد از خدمات دریادار دوم ستاد مهدی شعبان زاده فرمانده مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان تجلیل و ناخدا یکم تفنگدار دریایی عبدالکریم بهادری به سرپرستی این مرکز معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار