استاندار کردستان گفت: از هفته آینده سه پرواز جدید توسط ایران ایر در روز‌های فرد از تهران به سنندج دایر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا استاندار کردستان در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان کردستان که با حضور عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری کشور در سنندج برگزار شد، گفت: پیشتر سه پرواز در روز‌های زوج در مسیر تهران سنندج و بلعکس آغاز شده بود و طبق صحبت‌هایی که مدیر عامل ایران ایر صورت گرفته در روز‌های فرد نیز سه پرواز دیگر اضافه خواهد شد.

او در ادامه سخنان خود سفر معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص بازآفرینی شهری را بسیار ارزنده عنوان کرد و اظهار داشت: در این سفر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آغاز پروژه‌های جدید و تکمیل دیگر پروژه‌ها در نواحی حاشیه سنندج اختصاص پیدا کرد.

مرادنیا همچنین بە بیان عقب ماندگی‌ها در مناطق مسکونی و مرکز سنندج اشارە کرد و گفت: از ستاد ملی بازآفرینی شهری کشور تقاضا دارم در زمینه بهسازی و کارآمد سازی این مناطق مساعدت بیشتری داشته باشند تا بتوانیم شرایط را بهبود ببخشیم.

استاندار کردستان به اجرای پیاده راه سازی خیابان فردوسی سنندج نیز گریزی زد و گفت: اجرای این طرح به مدت سه سال به تعویق می‌افتاد و امسال با همکاری و مساعدت دستگاه‌های مختلف این کار عملیاتی و اجرایی شد که تا پایان تابستان به اتمام و بهره برداری خواهد شد.

مرادنیا همچنین اجرای طرح بازآفرینی شهری در انبار غله سنندج و اجرای طرح هفت باغ سنندج را ضروری ارزیابی کرد و گفت: مطالعات این طرح نهایی شده و باید اجرای آن آغاز شود و در همین بخش نیز نیاز داریم تا در سطح کشور از لحاظ اعتباری کمک‌های قابل توجهی صورت بگیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.