
در گفت و گوی ویژه خبری مطرح شد؛
واقعیتهای اسنپ بک چیست؟
به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه بازرسی به عنوان چشم بینا و گوش شنوای سازمان، مسئولین را در بالا بردن سطح دقت، سرعت، روند کاری و بهبود عملکرد مجموعه یاری میکند.
بر اساس این گزارش، بخش بازرسی شرکت مخابرات ایران در راستای توسعه درگاههای ارتباطی، علاوه بر وب سایت به نشانی bazresi.tci.ir، با ایجاد درگاهی در کنار صفحه رسمی اینستاگرام شرکت مخابرات ایران، به نشانی bazresi_ tci_iran آماده دریافت تمام نظرها، پیشنهادات و انتقادات، کارکنان، مشتریان و مخاطبان از مسائل مختلف درون و بیرون سازمان در مسائل مختلف است.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/
بعد یه روز قبض صادر میشه ۲۰ بار پیامک میدن برای پرداخت پول
بدترین مخابرات ایران برایه منطقه الغدیر است
هر ماه یه هفته حداقلش خطامون قطع
پیشه رییس هم میریم میپیچونه
فقط یه خطمون یک ساله قطع فقط ابونما میگیرن
بنده روز ۱۶ اردیبهشت هزینه تلفن را با اپلیکیشن تاپ پرداخت کردم و امروز ۲۰ اردیبهشت هست هنوز خط تلفن یک طرفه هست..
امروز با پشتیبانی تاپ تماس گرفتم و موضوع را مطرح کردم اعلام کردند که هزینه را همان ۱۶ اردیبهشت به حساب مخابرات واریز کرده اند.
لطفا بفرمایید چرا تلفن تا کنون وصل نشده است؟؟؟
میخواستم ببینم چرا باید ۲۰ هزار تومان ماهانه برای هر قبض تلفن ثابت پرداخت کنیم در صورتیکه ممکنه از این خط استفاده نکنیم، همون آبونمان قبلی هم کم نبوده برای تعداد بالای خطوط ثابت لطفا بیشتر از این ملت رو ندوشید
دوسال دارم ابونمان می دهم وهر دوسال باموبایل به مخابرات اعلان خرابی میکنم هزبنه موبایلم را در نظر بگیرید