سرانجام گوشی پیکسل 4a گوگل معرفی شد

گوشی پیکسل 4a شرکت گوگل پس از ماه‌ها تاخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، سرانجام معرفی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرانجام پس از چهار ماه تاخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا، گوشی گوگل پیکسل 4a به طور رسمی معرفی شد؛ قرار است این دستگاه در اواخر ماه جاری عرضه شود.

گوشی پیکسل 3A به طراحی کامپکت خود معروف بود به همین دلیل گوگل تصمیم گرفته است که در گوشی پیکسل 4a نیز این روش را پیش بگیرد. این شرکت در طراحی گوشی مذکور از یک صفحه نمایش کوچک ۵.۸ اینچی OLED استفاده کرده است که با چند قابلیت از جمله ویژگی "نمایشگر همیشه روشن" همراهی می‌شود.

همچنین تلفن هوشمند جدید گوگل دارای حاشیه‌های نازک‌تر و یک حفره در بالای نمایشگر خود است. حفره درون نمایشگر این دستگاه میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است که از سری پرچمدار پیکسل ۴ قرض گرفته شده است. در این دستگاه از یک تراشه میان‌رده، اما قدرتمند استفاده شده است که اسنپدراگون 730G نام دارد. این تراشه یک بروزرسانی بسیار خوب نسبت به اسنپدراگون ۶۷۰ استفاده شده در پیکسل 3A در سال گذشته به حساب می‌آید.


بیشتر بخوانید


گوشی پیکسل 4a گوگل

عرضه جدیدترین نسخه اندروید همراه با نسل جدید پیکسل

مطمئنا عملکرد خوب هنگامی که نرم افزار‌ها بهینه‌سازی نشده‌اند، امکان‌پذیر نیست؛ به همین دلیل گوگل از همان ابتدا محصول جدید خود را با اندروید ۱۰ عرضه می‌کند، همچنین بروزرسانی‌های اندروید ۱۱، اندروید ۱۲ و اندروید ۱۳ برای این دستگاه عرضه خواهند شد. بسته داخلی این گوشی با رم بسیار خوب ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی استاندارد ۱۲۸ گیگابایتی تکمیل می‌شود. گوگل همچنین تراشه امنیتی Titan M و باتری ۳۱۴۰ میلی‌آمپری را که با پشتیبانی شارژ سریع ۱۸ واتی همراه است به محصول جدید خود اضافه کرده است.

نسخه ۱۲۸ گیگابایتی گوشی گوگل پیکسل 4a هم‌اکنون برای پیش‌سفارش در فروشگاه گوگل و بعضی از سایت‌های دیگر مانند Best Buy با قیمت ۳۴۹ دلار در دسترس است. این بدان معناست که قیمت این دستگاه از نسخه‌های اصلی ۶۴ گیگابایتی دو گوشی پیکسل 3A و آیفون SE حدود ۵۰ دلار ارزان‌تر است. گوشی گوگل پیکسل 4a در انگلیس ۳۴۹ پوند و در اروپا ۳۸۹ یورو است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار