بیش از ۱۰۰ تخت بستری به بیمارستان شریعتی اختصاص یافت

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۲۰ تخت بستری توسط وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی به این بیمارستان اختصاص داده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شاپور بدیعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ستاد دانشگاهی مبارزه با کرونا با اشاره به بیش از ۱۰۰ تخت بستری به بیمارستان شریعتی اختصاص یافت، گفت: عملکرد مطلوب مسئولان و مدافعان سلامت این مرکز باعث شده تا این مرکز در اولویت وزارت بهداشت در تامین اقلام تجهیزات درمانی قرار گیرد.

او افزود: در بحث جذب نیروی انسانی اولویت نخست با مراکز درمانی شهرستان‌ها و در میان بیمارستان‌های مشهد نیز اولویت با مرکز درمانی شریعتی است که از ابتدای بحران کرونا تا کنون به‌صورت ۱۰۰ درصدی در اختیار بیماران کرونایی بوده است.

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد  ادامه داد: به منظور گسترش خدمات رسانی، در حال حاضر بیمارستان‌های زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی شامل فارابی و هفده شهریور بیماران مبتلا به کرونا را پذیرش می‌کنند و تعدادی از تخت‌های خود را به این امر اختصاص داده اند.

بدیعی بیان کرد: همچنین با هماهنگی نیرو‌های مسلح، بیمارستان‌های ثامن الائمه (ع) و امام حسین (ع) به پذیرش و بستری کادر و سربازان مبتلا به ویروس کرونا اختصاص یافته است و در این زمینه در بخش‌های بستری و مراقبت‌های ویژه به بیماران خدمات رسانی می‌شود.

انتهای پیام//ی.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.