سعادتمند: بدهی‌ها مثل الوار روی سر استقلال خراب شده است/ به خاطر شجاعیان به فیفا شکایت کردیم

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره آرای انضباطی علیه آبی پوشان پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره آخرین وضعیت کمپ مرحوم ناصر حجازی و ورزشگاه مرغوبکار اظهار داشت: در ۳ ماه اخیر با یک گروه بسیار قوی کارهای خود را برای صدور سند ورزشگاه مرغوبکار و همچنین کمپ مرحوم ناصر حجازی پیش بردیم و بعد از چندین دهه این خبر خوش را به هواداران می‌دهم که بالاخره توانستیم سند ورزشگاه مرغوبکار را به نام باشگاه استقلال بگیریم. این مجموعه بیش از ۴.۵ هکتار مساحت دارد و از ارزش ریالی بالایی برخوردار است. همچنین سند این ورزشگاه در افزایش سرمایه ما در بورس می‌تواند خیلی کمک کند. نگاه دولت به این کار بسیار ارزشمند است. یک اراده بسیار قوی برای واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی وجود دارد.


بیشتر بخوانید:


باشگاه استقلال باید به دنبال بنگاه‌های اقتصادی برود

او افزود: بعد از سال‌ها بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان به باشگاه استقلال اضافه شد و ما موفق شدیم برای اولین بار سندی بگیریم که مالکیت آن برای باشگاه استقلال است. هواداران از ما پیروزی می‌خواهند. در بازی با سپاهان توانستیم اتفاق بسیار خوبی را رقم بزنیم. امیدوارم در ادامه رقابت‌های لیگ و همچنین جام حذفی هم بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم. باشگاه استقلال باید به دنبال بنگاه‌های اقتصادی و زیرساخت‌ها برود تا از این طریق بتواند دارایی های خود را به سمتی ببرد که در فوتبال آسیا شادی را به هوادارانش تقدیم کند.

استقلال بیشترین لطمه را از داوری خورده است

سعادتمند در خصوص بیانیه باشگاه سپاهان که روز گذشته منتشر شد بیان داشت: ابتدا جا دارد برای قلعه نویی سرمربی سپاهان آرزوی سلامتی داشته باشم. اعضای مدیریت سپاهان همگی فرهیخته هستند و من برای آن‌ها همیشه احترام ویژه‌ای قائل هستم. ما و باشگاه سپاهان نماینده‌های ایران در آسیا هستیم و به نظر من طرح این مباحث زیبا نیست. هر ۲ باشگاه تلاش می‌کنند که به موفقیت‌های بالایی برسند. صحبت‌هایی که درباره هدیه به داور مطرح شده اصلا زیبا نیست. تیم ما بیشترین لطمه را از داوری خورده است. اشتباهات داوری بخشی از فوتبال است، اما اینکه ما بیاییم بیانیه بدهیم فکر می‌کنم شایسته فوتبال کشورمان نباشد. ما باید تلاش کنیم حرف خود را در مستطیل سبز بزنیم.

بدهی‌ها مثل الوار روی سر ما خراب شده است

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره بدهی‌های این باشگاه به شفر و استراماچونی عنوان کرد: من در بدترین زمان ممکن به استقلال آمدم. به طوری که تمام آرای انضباطی فیفا در همین ۳ ماهی صادر شد که من در خدمت باشگاه استقلال بوده ام. این مشکلات مثل الوار بر روی سر ما خراب شد. در این مدت هزینه‌های ارزی زیادی به ما وارد شد. به هر حال با توجه به بالا رفتن نرخ ارز ما مجبور هستیم که این بدهی‌ها را پرداخت کنیم. کار برای ما بسیار سخت شده است. حدود ۲۰ میلیارد تومان باید به بویان و شفر پرداخت کنیم. تهیه این مبلغ آن هم در این شرایط کار راحتی نیست، اما ما تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت تا مطالبات آن‌ها را پرداخت کنیم.

شاکله تیم را برای فصل بعد حفظ خواهیم کرد

سعادتمند درباره اینکه که  آیا جلسه‌ای برای فصل آینده با کادر فنی تیم داشته است گفت: ما در این مدت نشست‌هایی با کادر فنی تیم داشته ایم و مطمئن باشید شاکله تیم را برای فصل بعد حفظ خواهیم کرد. در نقاطی هم که نیاز به تقویت تیم باشد، قطعا نفرات جدیدی را به تیم اضافه می کنیم، چون می‌خواهیم نماینده شایسته‌ای برای ایران در جام باشگاه‌های آسیا باشیم.


بیشتر بخوانید:


بگذارید تیم با آرامش کامل کار کند

مدیرعامل استقلال درباره صحبت‌هایی که راجع به بازگشت برخی مربیان به کار  فنی این تیم می‌شود بیان داشت: این صحبت‌ها اصلا حرفه‌ای نیست ما اکنون درگیر رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و جام حذفی هستیم و خودمان را برای حضور موفق در آسیا آماده می‌کنیم. من تا امروز با هیچ شخصی صحبت نکرده ام. کادر فنی مورد تایید است و از همه خواهش می‌کنم که بگذارند تیم با آرامش کامل کار کند. ما الان بدون هیچ حاشیه‌ای تمام امکاناتی را که برای یک تیم لازم است را فراهم کرده ایم.. ما با سرمربی و کادر فنی تیم ادامه خواهیم داد و با انگیزه‌ای که  در تیم وجود دارد تلاش می‌کنیم کار خود را با قدرت جلو ببریم.

وقتی نتوانستیم از سازمان لیگ جواب درستی بگیریم، با فیفا مکاتبه کردیم

سعادتمند در پایان صحبت هایش درباره شجاعیان و اینکه آیا  اقدام جدیدی برای بازگشت این بازیکن رخ داده است عنوان کرد: ما برخلاف میل باطنی نامه‌ای را تنظیم و آن را برای فیفا ارسال کردیم. مسابقات لیگ به خاطر بحث کرونا ۳ ماه تعطیل بود و ما الان باید فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را شروع می‌کردیم. حیف است از بازیکنی که ما با قرارداد حرفه‌ای بسته استفاده نکنیم. ما وقتی نتوانستیم از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال جواب درستی بگیریم با فیفا مکاتبه کردیم.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.