مهم‌ترین حوادث امروز ۱۴ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۱۴ مرداد ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۱۰ تن سویای قاچاق در خمینی شهر

سرهنگ "غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام اقداماتی تخصصی محل دپوی یک محموله سویای قاچاق را در شهرستان خمینی شهر شناسایی و با هماهنگی قضائی از این مکان بازرسی کردند.
او تصریح کرد: در بازرسی از این انبار ۱۰ تن سویای قاچاق، فاقد هر گونه مجوز گمرکی کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.
کشف ۱۰ تن سویای قاچاق در خمینی شهر/ دستگیری سارقان روز‌های پنج شنبه و جمعه


سرهنگ براتی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام شده است افزود: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به این که مبارزه با کالای قاچاق از اولویت‌های پلیس است، گفت: با توجه به انتخاب شعار سال ۱۳۹۹ از سوی مقام معظم رهبری؛ پلیس نیز عملاً در جهت حمایت از تولید داخلی تمام توان و ظرفیت خود را برای مبارزه با قاچاقچیان به کار گرفته است.
 

دستگیری سارقان روز‌های پنج شنبه و جمعه

سرهنگ "صادق کاظم زادفرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت منزل در روز‌های پنج شنبه و جمعه در شهرستان شهرضا، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

اوافزود: پس از انجام یک سری کار‌های تخصصی ۳ سارق که اهل یکی از استان‌های کشور بودند شناسایی و هنگامی که قصد سرقت از یک منزل را داشتند دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از خودروی آن‌ها مقادیری طلاو اشیاء قیمتی کشف و تاکنون به سرقت از ۳ منزل اعتراف و پرونده برای روشن شدن دیگر سرقت‌های احتمالی در دست بررسی است.

سرهنگ کاظم زاد بیان داشت: سارقان پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از شهروندان خواست، منازل خود را خالی نگذارند و از نگهداری اشیاء قیمتی، وجوه نقد و طلا در منزل اکیدا خودداری کنند و هر گونه موضوع مشکوک را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

کشف ۴۳ کیلو حشیش در نایین

سرگرد "هادی کیان مهر بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان "نایین" در راستای کنترل محور‌های مواصلاتی اصلی و فرعی با هدف برخورد با قاچاقچیان موادمخدر وناامن سازی مسیر‌ها، طرح کنترل خودرو‌های عبوری انجام شد.

او با اشاره به اینکه ماموران به یک دستگاه موتورسیکلت که قصد دور زدن ایستگاه بازرسی را داشت مشکوک و آن را متوقف کردند، بیان داشت: در بازرسی صورت گرفته از این موتورسیکلت ۴۳ کیلو و ۷۴۵ گرم حشیش کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نایین خاطر نشان کرد: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان بیان داشت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال و به شهروندان توصیه می‌شود اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.