نرخ کرایه تاکسی در شهر هرسین تعیین شد

‍فرماندار هرسین گفت: نرخ کرایه تاکسی در شهر هرسین در مسیر‌های کوتاه ۱۰۰۰ تومان و مسیر‌های طولانی ۱۵۰۰ تومان تعیین شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   امیر شاه آبادی با بیان اینکه  نرخ کرایه تاکسی در شهر هرسین در مسیر‌های کوتاه ۱۰۰۰ تومان و مسیر‌های طولانی ۱۵۰۰ تومان تعیین شد گفت: ساماندهی و انفعال هر چه بیشتر شرکت تعاونی تاکسیرانی هرسین به منظور رفع مشکلات اعضای این تعاونی و نظارت هر چه بیشتر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعریف شده مقابله با کرونا توسط تاکسیداران است.

 او ادامه داد: به منظور حفظ سلامت رانندگان تاکسی و مردم رعایت موارد بهداشتی در تاکسی‌ها بسیار مهم و ضروری است.

شاه آبادی همچنین بیان کرد: بر اساس بررسی‌های بعمل آمده تعدادی از رانندگان تاکسی فاقد کارت شهری می‌باشند و یا در ساعات کاری در روستا‌های اطراف شهر هرسین به فعالیت می‌پردازند و این تخلف اجحافی در حق سایر رانندگان زحمت کش تاکسی می‌باشد و در این راستا واحد تاکسیرانی شهرداری بعنوان مسئول و متولی این امر می‌بایست اقدامات لازم قانونی را بعمل آورد.

فرماندار هرسین در ادامه این جلسه از شهردار و رئیس شورای شهر خواست حریم و محدوده قانونی شهر هرسین را برای مردم و تاکسیداران مشخص و به آنان اطلاع رسانی کنند.

به گفته شهردار و رئیس شورای شهر هرسین جزئیات بیشتر این نرخ گذاری جدید با نصب نرخنامه در تاکسی‌ها و نصب بنر در سطح شهر به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار