سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: آمایش سرزمینی در آموزش عالی سلامت یکی از سیاست‌های مهم آموزش علوم پزشکی است که بستر لازم برای تحول و نوآوری در آموزش عالی سلامت کشور را فراهم کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: آمایش سرزمینی در آموزش عالی سلامت یکی از سیاست‌های مهم آموزش علوم پزشکی است که بستر‌های لازم برای نوآوری در آموزش سلامت را با بهره برداری از ظرفیت‌های کلان مناطق آموزشی کشور فراهم نموده است.

او با اشاره به اجرای برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی در کلان مناطق آمایشی افزود: در برهه زمانی فعلی ضروری است که از طریق تعامل بیشتر مسئولین دانشگاه‌های مستقر در منطقه ۴ آمایشی شامل دانشگاه‌های علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، لرستان، دزفول و دانشکده‌های بهبهان و آبادان و شوشتر، با یکدیگر و همچنین با مسئولان ستادی حوزه آموزش، برنامه‌ریزی جامع‌تری برای پیشبرد اهداف برنامه تحول در سطح مناطق صورت پذیرد.

ابول نژادیان بیان داشت: پایش و رصد اقدامات مناطق آمایشی در زمینه امور جاری و سیاست‌های تحول آموزش و مأموریت‌های محوله، ارائه بازخورد‌های اصلاحی به منظور ارتقاء کیفی فعالیت‌های مناطق و تقویت روحیه همکاری در میان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های مستقر در منطقه بسیار مهم است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.