بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۱۵ مرداد؛

کنایه‎ حجازی‌ فر به کسانی که بابت تسلیت به بیروت فحاشی کرده بودند/ تبریک ولادت امام هادی (ع) در صفحه بهاره رهنما

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

 

سام  درخشانی، هنرپیشه سینما و تلویزیون که در سریال «خوب، بد، جلف ۲» نیز ایفای نقش می‌کند امروز با انتشار تصویری از خود با گریمی متفاوت، توضیحاتی درباره عدم حضورش در سریال «ملکه گدایان» داد.

"عکس سمت راست مربوط به تست گریمم در سریال ملکه گدایان بود که قرار بود یه نقش منفی متفاوت و جذاب رو با گروه خوب و کار بلد، با کارگردانی آقای سهیلی زاده بازی کنم و همراهشون باشم اما به دلیل همزمانی سریال خوب بد جلف با این پروژه و اینکه
من تعهد به اون پروژه داشتم و جریان داستان
در خوب بد جلف بدون کاراکتر من میسر نبود و البته با توجه به مشترک بودن تهیه کننده اصلی هر دو مجموعه به این توافق رسیدیم که من به خوب بد جلف بپیوندم تا سریالش در دوازده قسمت ساخته بشه
امیدوارم دوباره این سعادت رو داشته باشم که در پروژه دیگه ای همراه آقای سهیلی زاده و گروه خوبشون باشم
براشون بهترین ها رو آرزو میکنم و مطمئنم که سریالشون که قصه بسیار جذابی داره میترکونه
"

تصویری کاملا متفاوت از سام درخشانی

 

شبنم مقدمی، بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار تصویر جالبی از یک برگ درخت در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشته است:

"سر بالا کردم
درخت ، پر بود از قلب های سبز ِ لرزان در نسیم
این یکی اما ،انگار که سوخته باشد...خیلی پیش از خزان فروافتاده مرده بود...
زیر پای ِ رهگذران ِ امروز ...در مسیر ِ روزمره گی...دلی مرده ...قلبی سوخته افتاده بود که نمی دیدند
"

پست جالب شبنم مقدمی

 

داریوش فرضیایی، یا همان «عمو پورنگ» برنامه‌های کودک و نوجوان که سال‌ها است در این زمینه فعالیت می‎کند، با انتشار تصویری در استوری اینستاگرامش، براساس گفته‌های یک پزشک بیماری‌های عفونی، نوشیدن آب را به عنوان عاملی مهم در جلوگیری از ابتلا به کرونا توصیه کرد.

برای مبارزه با کرونا آب بنوشید

 

بهاره رهنما، هنرپیشه معروف سینما ، تئاتر و تلویزیون کشور، با به اشتراک گذاشتن تصویری در اینستاگرام سالروز ولادت حضرت امام هادی(ع) را تبریک گفت.

بهاره رهنما ولادت امام هادی(ع) را تبریک گفت

 

نوید محمدزاده، بازیگر سینما و تئاتر، تصویر متفاوتی از آسمان زیبای شهر تهران که امروز توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده و سوژه کاربران فضای مجازی شده بود به اشتراک گذاشت.

تصویری زبا از آسمان شهر تهران

 

روزبه حصاری، هنرپیشه تلویزیون و تئاتر که با بازی در سریال «بچه مهندس» بسیار میان مردم شناخته شد، با انتشار تصویری از خود در استوری اینستاگرامش، روز خوبی را برای مردم آرزو کرد.

استوری جدید روزبه حصاری

 

هادی حجازی‌فر، هنرپیشه شناخته شده سینما و تلویزیون، در واکنش به انفجار سهمگین در بیروت، پایتخت لبنان، که علاوه بر خسارات مالی و جانی زیاد، آثار مخرب بسیاری را نیز به همراه داشته است، استوری زیر را در اینستاگرامش منتشر کرد.

همدردی هادی حجازی فر با مردم بیروت

 

این بازیگر همچنین در واکنش به  کسانی که برای تسلیت و همدردی مردم با بیروت فحاشی کرده بودند نیز استوری کنایه‎آمیزی منتشر کرد.

واکنش کنایه امیز هادی حجازی فر پیرامون انفجار بیروت

 

برزو ارجمند نیز با انتشار تصویر زیر در استوری اینستاگرامش ضمن ابراز همدردی با مردم بیروت، بابت این فاجعه مرگبار که موجب کشته شدن بسیاری از شهروندان لبنانی شده است تسلیت گفت.

تسلیت برزو ارجمند بابت انفجار بیروت

 

 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی اسدی
۱۹:۵۵ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
تعدادی انسان بدون اینکه در اتفاقی دخیل باشند کشته شدند
خدا رحمتشون کنه
برای انسانهایی که سلیقه ای برای انسانهای جان باخته واکنش نشون میدن متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
تسلیت به سرزمین مقاومت لبنان
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۶:۱۴ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
چقدر آدم باید از انسانیت خارج شده باشه که وقتی مصیبتی برای کسی پیش میاد که هیچ گناهی نداشته، به جای تسلیت و ابراز همدردی و اگر در توانش بود کمک، بدوبیراه و فحش و ناسزا بگه!!!
اینجور آدما چهره حقیقیِ خودشون‌رو برای بقیه به نمایش می‌گذارن که بهره‌ای از انسانیت نبردن.
Spain
توران
۰۰:۰۵ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
تسلیت به همه اهل بیروت،که مبارزان راه ازادی هستیدوهرگزازیادمان نخواهیدرفت ومرگ برامریکاواسراییل ولعنت بردانشمندانی که بادرست اینهابشریت رانابودمی کنندخداوندبهشماصبربدهد.
Spain
توران
۰۰:۰۵ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
تسلیت به همه اهل بیروت،که مبارزان راه ازادی هستیدوهرگزازیادمان نخواهیدرفت ومرگ برامریکاواسراییل ولعنت بردانشمندانی که بادرست اینهابشریت رانابودمی کنندخداوندبهشماصبربدهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
خود شیرین
Switzerland
سید فروزان
۲۲:۲۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
آن هایی که فحاشی کردهاند نسبت به لبنان ، باید سازمان امنیت تک ،به تک آنها را دستگیر و آدمشان کند ، اگر از بین در پیتیها باشند که کلا از مملکت اخراجشان نماید ،بروند همانجا که ملیتش را دارند