آخرین خبر‌ها از انفجار بزرگ بیروت/ شمار جان‌باختگان به ۱۳۷ نفر و مجروحان به بیش از ۵ هزار نفر رسید

طبق آخرین گزارش‌ها، تاکنون ۱۳۷ نفر در حادثه انفجار بیروت جان خود را از دست داده و بیش از ۵ هزار نفر هم زخمی شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دیروز سه‌شنبه انفجار‌هایی ویرانگر بندر بیروت را به لرزه درآورد و تعدادی از ساختمان‌ها را در این بخش از پایتخت لبنان با خاک یکسان کرد به طوری که موج انفجار در کیلومتر‌ها دورتر از محل انفجار شنیده شد.

دستگاه امنیت عمومی لبنان اعلام کرد قرار است تحقیقاتی برای مشخص کردن «ماهیت دقیق حادثه» انجام بگیرد. سرلشکر «عباس ابراهیم»، رئیس دستگاه امنیتی لبنان، گفت تحقیقات اولیه حاکی از انفجار بیش از ۲۷۰۰ تن نیترات آمونیوم در انبار بندر بیروت است.

آخرین خبرها درباره این انفجار بزرگ در پایتخت لبنان را در اینجا بخوانید: 

ابراز همدردی پمپئو با مردم و دولت لبنان در گفت‌وگو با حسان دیاب

پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا با حسان دیاب، نخست وزیر لبنان درباره حادثه انفجار بیروت به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد.

وزیر خارجه آمریکا در این گفت‌وگو ضمن اعلام پیام تسلیت به خاطر این حادثه به نخست‌وزیر لبنان، بر تعهد قوی واشنگتن برای کمک به مردم لبنان برای مقابله آن‌ها با این حادثه تاکید کرد.

این اظهارات پمپئو در حالی مطرح شده است که آمریکا چند سالی است در حمایت از رژیم صهیونیستی تحریم‌هایی را علیه مردم و دولت لبنان اعمال کرده است.

۳ سال پیش
معاون رئیس پارلمان لبنان از طرح درخواست تحقیق بین المللی انتقاد کرد

شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد معاون رئیس پارلمان لبنان گفت: مناقشه‌ای که امروز در مورد انفجار بیروت در جریان است، یادآور شرایط پس از ترور رفیق حریری است.

وی افزود درخواست تحقیق بین المللی در مورد انفجار بیروت به معنای نادیده گرفتن دولت لبنان است.

۳ سال پیش
اقدام خودسرانه و مشکوک نماینده لبنان در سازمان ملل

پایگاه خبری النشرة به نقل از منابع آگاه دیپلماتیک اعلام کرد که امل مدللی، نماینده لبنان در سازمان ملل، در اقدامی خودسرانه و مشکوک در تماس با نمایندگان آمریکا، انگلیس و آلمان از آن‌ها خواسته تا درباره آنچه قاچاق سلاح عنوان کرده و عدم کفایت دولت لبنان قطعنامه صادر کنند.

هنوز مقام‌های رسمی لبنان از جمله وزارت خارجه در قبال عمل خودسرانه مدللی موضع خود را اعلام نکرده اند.

این نخستین بار نیست که نماینده لبنان در سازمان ملل برخلاف منافع ملی کشورش و موضع رسمی بیروت چنین اقدامی می‌کند.

امل مدللی دو ماه پیش هم دقیقا موضع واشنگتن را در قبال تمدید نیرو‌های یونیفل اتخاذ کرده بود که با واکنش‌های منفی مسولان و مردم لبنان روبرو شد.

۳ سال پیش
مقام آمریکایی احتمال حمله بودن انفجار بیروت را رد نکرد

مارک میدوز، رئیس کارکنان کاخ سفید در مصاحبه با شبکه خبری سی‌ان‌ان در پاسخ به سوالی درباره اظهارات ترامپ درخصوص انفجار بیروت گفت: امیدواریم که انفجار بیروت تنها حادثه ای تاسف بار و نه اقدامی تروریستی باشد اما ما همچنان منتظر تمام اطلاعات در این باره هستیم.

۳ سال پیش
سفیر سوریه در لبنان: آسیب های انفجار بیروت برای مردم سوریه کمتر از لبنان نیست

علی عبدالکریم علی، سفیر سوریه در لبنان ضمن ابراز همدری با مردم لبنان اعلام کرد: حجم عظیم حادثه در بیروت باعث می شود دو ملت لبنان و سوریه در کنار هم قرار گیرند و فرصتی برای بهبود روابط میان این دو کشور می شود.

وی افزود: سوریه امنیت و ثبات لبنان را ضروری و موجب امنیت و ثبات خود می داند دو کشور منافعی دارند که این منافع می طلبد تا در کنار هم، کاستی ها را بر طرف کنند.

۳ سال پیش
اعلام آمادگی بانک جهانی برای کمک به لبنان

بانک جهانی برای برآورد فوری خسارت ها و نیازمندی های لبنان پس از انفجار بیروت اعلام آمادگی کرد.

۳ سال پیش
ترامپ: نمی توان گفت انفجار بیروت ناشی از حمله بوده است

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا اعلام کرد: هنوز معلوم نیست دلیل انفجار بیروت چه بوده است، برخی بر این باورند این حمله ناشی از حمله بوده است و برخی با این نظر مخالفند.

۳ سال پیش
میزان خسارت انفجار بیروت ۱۰ تا ۱۵ میلیارد دلار است

استاندار بیروت در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد میزان خسارت ناشی از انفجار بیروت ممکن است بین ۱۰ تا ۱۵ میلیارد دلار باشد.

۳ سال پیش

فیصل المقداد، معاون وزیر خارجه سوریه در سخنانی گفت آنچه در بیروت رخ داد فاجعه ای واقعی است؛ ما در کنار لبنان هستیم. برادر چگونه می‌تواند از برادر خود دور باشد، به ویژه در بحران ها. این اتفاق همبستگی بزرگ عربی را می طلبد.

او افزود: سوریه تماما در کنار لبنان است؛ رئیس جمهور و وزیر خارجه هم بر این موضوع تاکید کرده اند. سفارت سوریه در لبنان در حال بررسی است تا ببینیم چگونه می توانیم به برادرانمان کمک کنیم.

۳ سال پیش
همدردی رئیس جمهور چین با دولت و ملت لبنان

«شی جین پینگ» رئیس جمهور چین با ارسال پیامی به «میشل عون» رئیس جمهور لبنان، کشته و مجروح شدن صد‌ها نفر در انفجار روز گذشته بیروت را تسلیت گفت.

شی جین پینگ در پیام خود اظهار کرد از انفجار‌های عظیم در بیروت که باعث تلفات سنگین شده است شوکه شده است.

۳ سال پیش
ابراز همدردی وزیر خارجه آلمان با مردم لبنان

هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان با بازماندگان قربانیان انفجار‌های بیروت ابراز همدردی کرد و در صفحه توییترش نوشت: از مشاهده تصاویر تکان دهنده (انفجار مهیب) بیروت به خود لرزیدم. همکاران ما در سفارت آلمان در بیروت نیز بر اثر این انفجار آسیب دیده اند. با بازماندگان قربانیان این حادثه ابراز همدردی می‌کنم. آلمان در این لحظات سخت در کنار لبنان قرار دارد.

۳ سال پیش
ابراز همبستگی مسئولان انصارالله با دولت و ملت لبنان

شماری از مسئولان سیاسی یمن ضمن ابراز همدردی و همبستگی با لبنان، به خانواده قربانیان این انفجار بزرگ که در بندر بیروت رخ داد، تسلیت گفتند.

«محمد عبدالسلام» رئیس هئیت مذاکره کننده و سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت: ما با مردم و دولت لبنان در این فاجعه بزرگ اعلام همدردی و همبستگی می‌کنیم و به خانواده قربانیان تسلیت می‌گوییم و برای زخمی‌ها شفای عاجل طلب می‌کنیم و به یاری خداوند لبنان این مصیبت و رنج را پشت سر خواهد گذاشت.

از سوی دیگر، «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن هم گفت: با مردم و دولت لبنان در پی بروز این انفجار که عصر روز گذشته در بندر بیروت اتفاق افتاد، اعلام همبستگی و ضمن تسلیت و همدردی با خانواده‌های قربانیان برای زخمی‌ها سلامتی و شفای عاجل طلب می‌کنم.

«حسین العزی» معاون وزیر امور خارجه یمن هم با اعلام همبستگی و همدردی با ملت برادر لبنان به خانواده قربانیان این حادثه تسلیت گفت و از تمام کشور‌ها خواست به ملت و دولت لبنان کمک کنند تا این حادثه دردناک را پشت سرگذارند.

۳ سال پیش

عفو بین‌الملل خواستار تحقیقات مستقل درباره انفجار بیروت و ایجاد مکانیسم بین‌المللی برای تحقیق درباره علت این حادثه شد.

۳ سال پیش

وزیر کشور لبنان گزارش‌های منتشر شده مبنی بر پرواز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز بیروت پیش از انفجار را رد و آنها را نادرست توصیف کرد.

۳ سال پیش

دستیار وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد که این کشور در حال انجام مقدمات لازم برای ارسال تجهیزات پزشکی، آمبولانس و خدمات درمانی به لبنان است. همچنین قرار است که ترکیه یک بیمارستان صحرایی در بیروت ایجاد کند.

۳ سال پیش
افزایش شمار جان‌باختگان و مجروحان انفجار بیروت

وزیر بهداشت لبنان اعلام کرد که شمار تلفات انفجار بیروت به ۱۳۷ نفر و شمار مجروحان به بیش از ۵ هزار نفر رسیده است. ده‌ها نفر همچنان ناپدید هستند.

۳ سال پیش

دادستان کل فرانسه اعلام کرد که دست‌کم ۲۱ شهروند فرانسوی در انفجار بیروت مجروح شده‌اند.

۳ سال پیش
کشته شدن سه مصری در انفجار بیروت

سفارت مصر در لبنان از کشته شدن یک شهروند دیگر مصری در بیروت خبر داد.

سفارت مصر در بیانیه‌ای ضمن تسلیت به خانواده‌های قربانیان مصری در بیروت اعلام کرد جسد شهروند مصری که روز گذشته در انفجار بندر بیروت مفقود شده بود، پیدا شد.

این سومین شهروند مصری است که کشته شدن آن در انفجار‌های روز گذشته لبنان تأیید می‌شود.

۳ سال پیش

وزیر کشور لبنان اعلام کرد تحقیقات درباره انفجار روز گذشته بندر بیروت را بدون کمک خارجی انجام می‌دهیم.

۳ سال پیش
بازداشت خانگی مسئولان بندر بیروت

هیئت وزیران لبنان مصوب کرده است که تمامی مسئولان بندر بیروت تا زمان مشخص شدن مسئولیت انفجار عصر روز گذشته در بازداشت خانگی باشند.

۳ سال پیش
برج ایفل امشب به یاد قربانیان انفجار لبنان خاموش می‌شود

پایگاه خبری اوئست فرانس نوشت: یک روز پس از انفجار بیروت که به کشته شدن بیش از صد نفر و زخمی شدن هزاران نفر منجر شد، « آن ایدالگو » شهردار پاریس اعلام کرد چراغ‌های برج ایفل امشب به یاد قربانیان این حادثه خاموش خواهد شد.

۳ سال پیش
بخشی از ساحل بیروت محو شد

تصاویر ماهواره ای نشان می‌دهد بخشی از ساحل بیروت به شعاع ۷۰ متر، دیگر وجود خارجی ندارد و نابود شده است.

آخرین خبر‌ها از انفجار بزرگ بیروت/ تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر کشته و بیش از ۴۰۰۰ نفر هم زخمی شده‌اند

۳ سال پیش
نجات یک مرد از زیر آوار ساختمان فرو ریخته براثر انفجارهای بیروت

گروه امداد و نجات لبنان موفق شد یک مرد را پس از آنکه بیش از ۱۰ ساعت زیر آوار فرو ریخته از یک ساختمان بر اثر انفجار‌های روز گذشته در بیروت، گرفتار شده بود، زنده بیرون آورد.

 

۳ سال پیش

هیئت وزیران لبنان در جلسه‌ای به ریاست حسان دیاب، نخست‌وزیر این کشور، دو هفته در بیروت حالت فوق العاده اعلام کرد.

۳ سال پیش
غرق شدن یک کشتی گردشگری در پی انفجار بیروت

رادیو «صدای لبنان» اعلام کرد در پی انفجار مهیبی که عصر روز گذشته بیروت، پایتخت لبنان، را به لرزه درآورد و شدت آن تا کیلومتر‌ها آن طرف‌تر هم احساس شد یک کشتی گردشگری که در آن اطراف بود به طور کامل غرق شد.

۳ سال پیش
ابراز همدردی پاپ با حادثه‌دیدگان لبنانی

پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان، ضمن ابراز همدردی با حادثه‌دیدگان لبنانی گفت: برای اینکه لبنان بتواند از این مرحله غم‌انگیز و دردناک عبور کند دعا می‌کنیم.

۳ سال پیش
کمک‌های پزشکی و بشردوستانه ترکیه، فرانسه، عراق و اردن برای حادثه‌دیدگان لبنانی

بنیاد امداد بشردوستانه ترکیه پس از وقوع انفجار مهیب عصر روز گذشته در بندر بیروت عازم این شهر شده و در حال حاضر به بازماندگان این حادثه در حال امدادرسانی است. این گروه پیشنهاد برپایی یک بیمارستان صحرایی را داده است.

وزیر خارجه فرانسه نیز از ارسال سومین هواپیمای حامل کمک های بشردوستانه به لبنان خبر داد و همچنین عراق نیز هواپیمایی حامل کمک های پزشکی را به بیروت فرستاد.

پادشاه اردن ضمن ارسال پیام تسلیت برای میشل عون، رئیس‌جمهور لبنان برای ارسال تجهیزات پزشکی و اعزام کادر درمانی به بیروت اعلام آمادگی کرد.

۳ سال پیش

مقامات لبنان اعلام کردند آمار مفقودین انفجار عصر روز گذشته در بندر بیروت مشخص نیست. 

۳ سال پیش
۳۰۰ هزار نفر در پایتخت لبنان آواره شده‌اند

استاندار بیروت اعلام کرد در پی انفجار عصر روز گذشته، حدود ۳۰۰ هزار نفر از ساکنان پایتخت لبنان آواره شده‌اند.

۳ سال پیش
جوشکاری و تعمیرات علت احتمالی انفجار در بندر بیروت

در جلسه شورای عالی دفاع لبنان اعلام شد انفجار گسترده‌ای که عصر روز سه‌شنبه در بندر بیروت رخ داد، ممکن است نتیجه تعمیرات در نزدیکی انبار‌ها بوده باشد.

۳ سال پیش

میشل عون، رئیس‌جمهور لبنان، از محل انفجار در بیروت بازدید کرد.

آخرین خبر‌ها از انفجار بزرگ بیروت/ تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر کشته و بیش از ۴۰۰۰ نفر هم زخمی شده‌اند

رئیس جمهور لبنان در پی بازدید از محل حادثه انفجار روز گذشته در بندر بیروت، بر لزوم انجام تحقیقات و بازخواست مسئولان آن تأکید کرد.

میشل عون گفت: ما بر انجام روند تحقیقات و بازخواست مسئولان انفجار بندر بیروت مصمم هستیم و نتایج آن را با شفافیت اعلام خواهیم کرد.

او همچنین گفت: از هیئت کل کمک رسانی لبنان می‌خواهم تا بررسی همه جانبه‌ای را در خصوص خسارت‌های وارد شده به انجام برساند.

وی در ادامه افزود: هیچ کلامی که بتواند حجم این فاجعه‌ای که در بیروت اتفاق افتاده را بیان کند، وجود ندارد.

۳ سال پیش
پرچم لبنان به نشانه عزا پایین کشیده شد

در پی وقوع انفجار بزرگ در بیروت لبنان، پرچم این کشور به منظور همدردی با مجروحان این حادثه به پایین کشیده شد.

۳ سال پیش
ابراز تاسف شدید صندوق بین‌المللی پول از انفجار لبنان

صندوق بین‌المللی پول با ابراز تاسف شدید خود از انفجار بندر بیروت، برای وقوع این حادثه با ملت لبنان ابراز همدردی کرد و به آنان تسلیت گفت.

لبنان هم اکنون با شرایط بسیار دشوار اقتصادی و اجتماعی دست پنجه نرم می‌کند.

 
۳ سال پیش
دولت لبنان جلسه فوق‌العاده برگزار کرد

خبرنگار المیادین گفت در حالی که در لبنان به سبب وقوع انفجار مهیب بندر بیروت عزای عمومی اعلام شده است، دولت جلسه فوق‌العاده برگزار کرد.

۳ سال پیش
اشک ریختن استاندار بیروت در هنگام بازدید از محل حادثه

مروان عبود، استاندار بیروت، هنگام بازدید از محل وقوع انفجار، در حالی که می‌گریست گفت اتفاقی که روی داد، مانند حوادث هیروشیما و ناکازاکی ژاپن بوده است.

 او گفت: «این ویرانی با این وسعت، فاجعه ملی و مصیبتی برای لبنان است. با این فاجعه مواجه شدیم و این برای ملت لبنان بسیار سخت است.»

۳ سال پیش
سیگنال‌های قوی انفجار بیروت در تونس و آلمان ثبت شد

گزارش حاکی از آن است که سیگنال‌های قوی انفجار بیروت از سوی ایستگاه‌های فروصوت سامانه نظارت بین‌المللی سازمان پیمان منع جامع آزمایش هسته‌ای در تونس و آلمان ثبت شد.

۳ سال پیش
کشته و مفقود شدن شماری از نیروهای ارتش لبنان

شبکه المیادین اعلام کرد: در پی وقوع انفجار مهیب در بندر بیروت، دو تن از نیروهای ارتش لبنان به شهادت رسیدند و شش تن از آنها ناپدید شدند.

۳ سال پیش
ظرفیت بیمارستان‌های بیروت پر شد

وزیر بهداشت لبنان با فاجعه‌بار خواندن اوضاع در بیروت اعلام کرد ظرفیت بیمارستان‌های این شهر پر شده است.

۳ سال پیش
زخمی شدن شمار از نیروهای یونیفیل

به گفته سخنگوی یونیفیل ۴۸ نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان (UNIFIL) زخمی شدند.

۳ سال پیش
زخمی شدن پنج کارمند سفارت هلند

استف بلاک، وزیر امور خارجه هلند، گفت پنج کارمند سفارت این کشور در لبنان در انفجار گسترده دیروز در بندر بیروت زخمی شدند.

 

۳ سال پیش
درخواست رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان برای وحدت مردم این کشور

شیخ عبدالامیر قبلان، رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، مردم این کشور را به همبستگی و وحدت برای مقابله با پیامد‌های انفجار مهیب در پایتخت و کشور‌های دوست و برادر را به کمک دعوت کرد.

او مردم لبنان را به همبستگی برای مقابله با پیامد‌های فاجعه بزرگی که به آنان خسارات جانی و مالی وارد کرده است، دعوت کرد و از آنان خواست برای نجات برادران خسارت دیده شان بسیج شوند.

رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان ضمن درخواست از کشور‌های دوست و برادر لبنان برای کمک به این کشور در این مصیبت از دولت خواست تحقیقاتش را گسترش دهد، ابهامات را درباره این فاجعه برطرف، تمام مسببان و عوامل آن را مجازات و قربانیان را شهید وطن قلمداد کند.

۳ سال پیش
فرانسه تجهیزات و کادر پزشکی به لبنان اعزام کرد

دولت فرانسه برای کمک به مردم آسیب‌دیده بیروت، تیمی متشکل از کادر درمانی به همراه چندین تن تجهیزات پزشکی به لبنان اعزام کرد.

 
۳ سال پیش
ارسال کمک‌های بشردوستانه روسیه به لبنان

وزارت امور اضطراری روسیه از اعزام ۵ فروند هواپیما شامل کمک‌های بشردوستانه به لبنان خبر داد.

 
۳ سال پیش
حزب‌الله لبنان مردم را به مشارکت در کمپین اهدای خون فراخواند

جنبش حزب‌الله لبنان پس از وقوع حادثه سهمگین در بندر بیروت و زخمی شدن بیش از ۴ هزار نفر، از تمامی مردم خواست در کمپین اهدای خون مشارکت کنند.

 
۳ سال پیش
الاخبار: شدت انفجار بیروت برابر با انفجار یک بمب اتمی بود

به نوشته روزنامه الاخبار، حجم و شدت انفجار‌های عصر سه‌شنبه در بیروت به حدی بالاست که تحلیلگران قدرت این انفجار‌ها را با انفجار یک بمب هسته‌ای تاکتیکی برابر می‌دانند.

 
۳ سال پیش
شمار زیادی از قربانیان همچنان زیر آوار هستند

رئیس صلیب سرخ لبنان گفت شمار بیشتری از قربانیان انفجار مهیب در بندر بیروت، همچنان زیر آوار هستند.

۳ سال پیش
جدیدترین تصاویر از انفجار مهیب لبنان

آخرین خبر‌ها از انفجار بزرگ بیروت/ تاکنون ۷۸ نفر کشته و ۴۰۰۰ نفر زخمی شده‌اند

آخرین خبر‌ها از انفجار بزرگ بیروت/ تاکنون ۷۸ نفر کشته و ۴۰۰۰ نفر زخمی شده‌اند
آخرین خبر‌ها از انفجار بزرگ بیروت/ تاکنون ۷۸ نفر کشته و ۴۰۰۰ نفر زخمی شده‌اند

۳ سال پیش
ابراز همدردی کشورهای آمریکای لاتین با مردم لبنان

برزیل، مکزیک، پاناما و اکوادور درباره حادثه انفجار در بیروت با مردم لبنان ابراز همدردی کردند.

 
۳ سال پیش
افزایش شمار قربانیان انفجار بیروت به بیش از ۱۰۰ نفر

صلیب سرخ لبنان اعلام کرد که تعداد قربانیان حادثه انفجار در بندر بیروت به بیش از ۱۰۰ نفر و تعداد مجروحان به بیش از ۴۰۰۰ نفر افزایش یافته است.

۳ سال پیش
اعلام امادگی کانادا برای کمک به لبنان

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، ضمن ابراز همدردی با مردم لبنان از آمادگی اوتاوا برای ارسال کمک به بیروت خبر داد.

۳ سال پیش
کمک‌های پزشکی فوری کویت وارد لبنان شد

شیخ علی جراح الصباح، وزیر کاخ پادشاهی کویت، اعلام کرد که دستوراتی از سوی مقامات عالی‌رتبه برای ارسال کمک‌های پزشکی فوری به لبنان صادر شد تا با نتایج انفجار در بندر بیروت مقابله شود.

این کمک ها هم اکنون وارد بیروت شده تا در اختیار کادر پزشکی و درمانی لبنان قرار گیرد.

۳ سال پیش
ارسال تیم پزشکی و کمک‌های انسان‌دوستانه عراق به لبنان

دولت عراق امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که تیم پزشکی به همراه کمک‌های انسان‌دوستانه به لبنان پس از حادثه انفجار عظیم در بندر بیروت ارسال شد.

«حسن محمد التمیمی»، وزیر بهداشت و محیط زیست عراق، در بیانیه‌ای اعلام کرد: تیم پزشکی و جراحی از تخصص های مختلف تشکیل شد و همراهبا کمک‌های انسان‌دوستانه پزشکی که شامل ادوات جراحی و دارو است برای کمک به مردم لبنان و حمایت از آنها فرستاده شد.

۳ سال پیش
شبکه خبر: بیش از ۱۰۰ نفر کشته شده‌اند

خبرنگار شبکه خبر به نقل از وزیر بهداشت لبنان اعلام کرد در انفجار بیروت بیش از ۱۰۰ نفر کشته و بیش از ۵۰۰۰ هزار نفر هم زخمی شده‌اند.

۳ سال پیش
واکنش به اظهارات جنجالی ترامپ درباره انفجار بیروت
مقامات لبنان درباره اظهارات بی‌پایه و اساس رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص حادثه انفجار این کشور ابراز نگرانی کردند.
۳ سال پیش
کشته شدن یک شهروند استرالیا و آسیب دیدن ساختمان سفارت این کشور

 اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا، از کشته شدن یک شهروند استرالیایی در انفجار بندر بیروت خبر داد. او ضمن اعلام این خبر افزود ساختمان سفارت استرالیا نیز به شدت آسیب دیده است.

 
۳ سال پیش
جمع‌آوری پنج میلیون یورو برای کمک به لبنان

نیکوکارانی از سراسر جهان پویشی برای کمک داوطلبانه به لبنان بعد از حادثه انفجار روز گذشته در بندر بیروت به راه انداخته‌اند با این هدف که پنج میلیون یورو جمع‌آوری کنند.

پایگاه اینترنتی الملحق نوشت این پویش موفق شده است تا کنون از حدود ۳۴ هزار نیکوکار در سراسر جهان بیش از یک میلیون و ۱۶۰ هزار یورو جمع آوری کند.

۳ سال پیش
اعلام همبستگی مکرون با لبنانی‌ها

چند ساعت پس از انفجار‌های بزرگ که بندر پایتخت لبنان را ویران کرد، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، در توییتر واکنش نشان داد و گفت که فرانسه در کنار لبنان ایستاده است.

او نوشت: «در پی این انفجار که قربانی و خرابی بسیاری بر جا گذاشت با برادران لبنانی ابراز همبستگی می‌کنم. فرانسه همیشه در کنار لبنان است. کمک‌های فرانسه در حال اعزام هستند.»

 

۳ سال پیش
انفجار بندر بیروت به روایت تصاویر

تصاویر جدید از انفجار بندر بیروت را در لینک مشاهده کنید.

آخرین خبر‌ها از انفجار بزرگ بیروت/ تاکنون ۷۸ نفر کشته و ۴۰۰۰ نفر زخمی شده‌اند

آخرین خبر‌ها از انفجار بزرگ بیروت/ تاکنون ۷۸ نفر کشته و ۴۰۰۰ نفر زخمی شده‌اند

۳ سال پیش
دبیرکل حزب کتائب جان باخت

نزار نجاریان، دبیرکل حزب کتائب، در جریان انفجار گسترده روز گذشته در بندر بیروت پس از تحمل یک مصدومیت شدید در دفتر حزب، روز سه‌شنبه درگذشت.

 
۳ سال پیش
پیام تسلیت بشار اسد

بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، پیامی به میشل عون، همتای لبنانی خود، ارسال کرد که در آن ضمن تسلیت، همدردی و همبستگی با مردم لبنان پس از انفجار در بندر بیروت آمادگی خود را برای کمک رسانی اظهار کرد.

۳ سال پیش
صف کشیدن مردم لبنان برای اهدای خون

مردم لبنان برای خون دادن به مجروحان انفجار دیشب بیروت صف کشیده‌اند.

۳ سال پیش
اعلام آمادگی آلمان برای کمک به لبنان

وزارت امور خارجه آلمان آمادگی خود را برای کمک به لبنان پس از حوادث شب گذشته در بندر بیروت اعلام کرد.

 
۳ سال پیش
کمک سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت از ارسال ۵۰۰ کیت جراحی به لبنان خبر داد.

۳ سال پیش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
اون عکسا یک جوریه که‌ انگار جنگ جهانی سومه
Iran (Islamic Republic of)
سرباز آقا
۲۳:۲۳ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
اسراییل بیچاره شدی _ بدبخت شدی _ خاک بر سر شدی

دیگه کارت تموم .......................

فاتحه خودتو بخون

بلایی سرت میاریم توی کل تاریخ ازل تا ابد بی سابقه باشه

از الان شبانه روزی کارخانه تابوت سازی راه بنداز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
الان مرداد 98 هیچ پاسخی ندادن الکی از این حرفا نزنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
من هی می گم کار کار آمریکا و اسراییل
قبول نمی کنید

برید تحلیل محسن رضایی بخونید اون موقع می فهمید نقشه این ها چیه

کلید واژه : هروشیمای_معیشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
لغو کنکور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
وقتی ی عده آدم بی عرضه زبرتی به یک کشوری حکومت میکنند وبیخیال هستند همین میشه دیگه خب چرا چند سال هست این همه مواد منفجره را تو بندر دپو کردند اگر عقل بود این اتفاق نمی افتاد حالا حتما از جیب مردم ایران باید رفع خسارت شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
مگه دراون حادثه ای که سردار حسین تهرانی شهیدشد ودرسایت خرابکاری شد اثرانگشتی وجودداشت دنیای امروز دنیای شیاطین مجهز به انواع ترفندها وتکنولوژیهاست پس ما حق داریم نگاه شک دار به آنهاداشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
مرگ بر مدعیان حقوق بشر ومرگ کسانی که هنوز نمی دانند غرب وحشی ترین دشمن بشریت است اسرائیل وفرهنگ غرب وآمریکا باید به کلی نابود شوند تا بشریت روی آرامش وانسانیت را ببیند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
یک سری ها میگن جنابته اخه چرا باید مشکل از امریکا باشه
نیترات امونیوم نگهداری کردن در شرایط بد یه جرقه حالا ناشی از جوش کاری باعث گسترش اتش و چون حجمش بالا بوده و زیر اسکله خوب طبیعتا اب بوده شدت انفجار رو زیاد کرده و مثل قارچ نمایان شده بود
تخریب زیاد بوده
فقط میتونم بگم خدا صبر بده مردم زنان و بچه ها و افراد مسن
و اینکه سیاست مداران و بی مسولیتی و نبود مدریت در هر وشوری باعث این ماجرا ها می شود
امیدوارم تمام کشور های دنیا صادقانه کمک مردم لبنان کنن و باعث بشن فکر نکن تنها هستن بلکه انسانیت هم هنوز وجود دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
برید فیلم های انفجار رو ببینید با موشک به انبار زده میشه. تو یکی از فیلم ها که تو یک خیابون گرفته شده همه چیز مشخصه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
اگه فردی درجایی مواد محترقه انبارکنه احتمال خطر انفجارزیاده ، ولی بنادردرسراسرجهان درهرلجظه محموله های مختلفی روصادر ویا واردمیکنندوسابقه چنین اتفاقی دراین حدنیست.حالا دراین شرایط خاص چنین محموله عظیم وخطرناکی درانبار بیاد!!؟!!؟ ومتوقف باشه!!!؟؟؟!! وبعد انفجار ... خیلی خیلی خیلی عجیبه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
آمریکا بزرگترین تولید کننده و بزرگترین صادر کننده سلاح های جنگیه. از این راه راه داره پول در میاره.
Iran (Islamic Republic of)
۵۵
۲۲:۵۸ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
آمریکا همیشه خرابکار و جنایت کاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
اینگونه جنایات از چنددولت جنایتکار سرمی‌زند آمریکا و اسراییل و آل سعود وانگلیس.که چراغ خاموش جنایت میکنندوآثاری برجا نمی گذارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
مهم خروجی ضربه زدن به طرف مقابل با کمترین هزینه وبیشترین خسارته... برای همین شیوه جدالها وجنگهامیتونه درهرلحظه تغییر کنه.یکی ازقلقهای سیاست بکارگیری نیروها درجهت رسیدن به اهداف خاص بدون اینکه خود نیروی بکار گرفته شده حتی متوجه بشه فعالیتش درراستای اهداف دشمنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
آمریکا بزرگترین تولید کننده و بزرگترین صادر کننده سلاح های جنگیه. از این راه راه داره پول در میاره.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۰۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
چرا ما مسلمان ها شدیم خار چشم همه دنیا ؟واقعا ما مسلمان ها مگه چه بدی در حق غیر مسلمان ها کردیم که دارن اینطوری به ما ظلم میکنن؟
البته مقصر ما هم هستیم اگه همه متحد می‌شدیم و سایه هم رو با تیر نمی‌زدیم امریکا و چین و روسیه هم که با هم متحد میشدند نمی‌تونستم به سرزمین هامون چپ نگاه کنم.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۴۱ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
داداش بدی نکردیم جلوی بدیشون ایستادیم اونم نه هر مسلمونی
مسلمونی که عمل کنه به قرآن و سیره اهل بیت وگرنه رژیم سعودی هم مثلا مسلمانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
آمریکا بزرگترین تولید کننده و بزرگترین صادر کننده سلاح های جنگیه. از این راه راه داره پول در میاره.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۵۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
خدا صبرشون بده
حادثه دردناکی بود
هرچند نمیشه از آدم هایی که دیروز برای دزد ها هشتگ"اعدام نکنید" میزدند
انتظار داشت امروز برای انسان های رنج دیده ناراحت شوند
تا روشن نشدن موضوع نمیشه تحلیل درستی کرد.خدا کمکشون کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
دقت کردید سر ترامپ شبیه چیه !!!!!!!!!!!!


" صندوق صدقه" همیشه خالیه خالیه

فقط یه سوراخ کم داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
خب.......... کم کم ساک تون رو جمع کنید بریم لبنان
از اونجا فلسطین هم آزاد کنیم

مراقب باش جا نمونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
هی دنیا
قبول دارید بعد حاج قاسم دنیا یه جوری شده

یادت بخیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
دقیقا خدا خوبارو میبره پیش خودش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
لبنانی های عزیز نگران نباشید تا ایران هست غمتان نباشد.یه چند روز دیکه همه چی تو ایران گرانتر میشه مثل خودرو طلا وغیره... ایران شهرتونو از روز اول بهتر با پول ایرانیان بدبخت درستر و خوشکل تر میکنه.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۴۲ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
من نمیدونم کی تو ذهن امثال تو فرو کرده که ایران تو لبنان پول خرج میکنه؟
حداقل یه تحقیقی کن بعدا حرف بزن الکی حق الناس گردنت ننداز باید اون دنیا بخاطر دروغات جواب بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
هههههههه
بخندید تا ضایع نشه
هههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
کمتر مزخرفات بی بی سی و.. رو باور کن کمتر اراجیف بگو
Iran (Islamic Republic of)
۵۶۵
۲۲:۵۹ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
............واقعا که....
Iran (Islamic Republic of)
امیرمهدی
۰۸:۰۰ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
واقعا متاسفم برات ، این برنامه های مزخرف ماهواره را فقط و فقط برای آدم های ساده لوحی مثل شما درست می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
ایران که بدتر حالا یک کمکی بکنیم عیبی نداره اما نه اینکه همش کمک کنیم همش اونا توجه کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
برادران و خواهران من چرا سر جون آدم ها بحث میکنید با هم؟اینا آدم هستن نه آشغال جون آدم انقد براتون بی ارزشه اگه یک خونه در آمریکا آتش گرفته بود که هشتگ فلان هشتگ بیسار میذاشتید اونوقت الان میگید به ما چه یک درصد فکر کنید زبونم لال همین اتفاق برای ما افتاده بود
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۴۲ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
خونه چیه تو بگو یه حیوون خانگی آمریکایی
Iran (Islamic Republic of)
الف
۲۰:۲۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
یاد انفجار قطار نیشابور افتادم, در فاجعه نیشابور هم مواد شیمیایی باعث اون حادثه تلخ شد, تازه اون خارج از شهر اتفاق افتاد ولی حدود هزارکشته و زخمی داشت.... آخرشم در سکوت گذشت....و هیچ کس پاسخگو نبود
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل اکبری
۲۰:۱۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
خدایا خودت کمکشان کن
آیه داریم که

ای کسانی که ایمان آورده اید صبر کنید
قطعا خدا با صابران است

خدا بهشون صبر بده
ان شاءالله به زودی همه چی معلوم و درست میشه
لبنان تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
عین بمب اتمه مثل یه شکل قارچی می مونه
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۱۸:۴۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
#نمیتوانم_زندگی_کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
ترامپ گفته آماده ایم به لبنان کمک کنیم

کسی از تو کمک نخواست ؛ نخود هر آشی میشی
تو برو به اسراییل عزیزت کمک کن

فردا پس فردا کفن و تابوت لازم داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
ترامپ گفته کمک می کنم ؟!!!!!! هه

کسی از تو نظر نخواست بزغاله
فهمیدی کله پوک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
این فردا پس فردا کی میاد ؟ نمیتونید و فقط حرف میزنید اسراییل رو میزنیم و از این مزخرفات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
روزی که مسجد الاقصی نماز می خونیم ؛ اون روز دیر نیست
Iran (Islamic Republic of)
امیر عباس
۱۸:۰۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
با این شدت انفجار و موجی که داشت احتمالا تعداد کشته ها بالای 1000 نفر بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
این کار هم به نوعی زهر چشم گرفتن از حزب الله لبنان و ایرانه هم محک زدن جبه مقاومت از طرف صهیونیسم و آمریکا و آل صعوده، جواب ندن بعدش نوبت ایرانه یا دیگر کشورهای جبه مقاومت.
اسرائیل و آل صعود بد جور احساس خطر کردن ، چون خیلی بهتر از هر کسی دارن می بینند نقشه نابودیشون عین ساعت پیش میره، برای همین هم تا حدودی مدل جنگها عوض شده و داره به طرف جنگهای ترکیبی یا هیبریدی میره، آمریکا و سرزمینهای اشغالی رو ببینید چطور درگیرن، ایران خودمون آتشسوزی ها پیاپی و پراکنده، تاسیسات نفتی عربستان، هواپیمای مسافربری روسیه و اکراین در ایران، هواپیمای جاسوسی آمریکا در افغانستان، کرونا،حوادث عراق، ترور شهید سلیمانی، یمن، پیمان ایران و چین، اغتشاشات آمریکا، آتش سوزیهای سریالی آمریکا، خفه خون گرفتن اروپا، تهاجم رسانه ای جبه خائنین به ایران، سال آخر ریاست جمهوری روحانی ،مهره چینی های سیاسی آمریکا در عراق و افغانستان و لبنان.
اگر عمرمون کفاف بده چیزهایی خواهیم دید که بعد از جنگ جهانی دوم کسی ندیده، نه شوروی سابق نه آلمان نازی، همین آلمانی که از اون به بعد شد مستعمره آمریکا.
زمان زمانه قربالگریه.
الهم عجل لولیک فرج
Netherlands
ناشناس
۱۸:۳۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
احسنت برادر ؛ پاسخ ندهیم ، بزرگ ترش را برای ایران تدارک دیده اند.
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۱۸:۴۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
غربالگری منظورت
Iran (Islamic Republic of)
یه بسیجی
۱۷:۵۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
کار،کار صیهونیستای...اگه ندیدید دوروز دیگه مشخص میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
دعا کنید شهید بشم
.
.
#انتقام حاج قاسم می گیرم..................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
تو فضای مجتزی شهید نمیشی ، اگه راست میگی مرد عمل باش انقدر بدم میاد از کسایی که فقط ادعا میکنن، طرف شب تا صبح سرش تو گوشیه شهیدم میخواد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
قدرت ضد حال تو برابر بود با بمب اتم ؛ به قول معروف باید برای پخته شدن حرارت دید وگرنه همیشه خام می مونی

اولا کسی نظر شما رو نخواست
دوما کسی از صبح تا شب تو گوشی نیست
سوما بخاطر کرونا مجبوریم بیشتر از قبل توی فضای مجازی جهاد کنیم

چهارما جهاد اکبر بزرگ تر و سخت تر از جهاد اصغر(جنگ نظامی )

پنجم ا فضای مجازی میدان برای امتحان خداوند


چقدر آدم هایی میشناسم که آماده بودن برن جنگ نظامی اما از وقتی که رفتن اینستاگرام فاسد شدن خودشون هم نفهمیدن


قضیه از قراره داداش...............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
دعا کنید شهید بشم
.
.
#انتقام حاج قاسم می گیرم..................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
الهی هر چه زودتر شهید بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
دعا کنید شهید بشم
.
.
#انتقام حاج قاسم می گیرم..................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
شهادت لیاقت می‌خواد به قول سپهبد سلیمانی اول باید شهید بشی تا در میدان جنگ شهید بشی پس اول شهید شو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
اخه این همه نیترات امونیوم توی بندر چکار می کرده؟!!

حتما کار تروریستی بوده و با برنامه انجام شده و بعید نیست دست صهیونیزم دراین قضیه دخیل باشه
Netherlands
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
صد در صد کار اسراییل هسا دوست عزیز ، چطور تا حالا همچین برنامه ای نبود؟ خواسته زهره چشم نگیره ، همین قدر کشته و زخمی از اسراییل نگیریم گستاخ تر میشن
Germany
ناشناس
۰۱:۵۱ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
بهتره این بگیم چرا این همه مواد خطر ناک تو یک بندر بوده بعد برید دنبال قاتل بروسلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
یا کار ا غتشاشگرهاشون یا اسراییل مخصوصا داشتن مانور میدادن صد در صد هست موقع ترور سردار مانور میدادن رو سردار اینا قبلش برنامه داشتن مخصوصا الان که تظاهرات دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
یا کار ا غتشاشگرهاشون یا اسراییل مخصوصا داشتن مانور میدادن صد در صد هست موقع ترور سردار مانور میدادن رو سردار اینا قبلش برنامه داشتن مخصوصا الان که تظاهرات دارن
Iran (Islamic Republic of)
saeid
۱۷:۱۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
واقعا وحشتناک بود. با این انفجار بزرگ به نظر میاد کشته ها بیشتر از این حرفاست. موج انفجار خودش تا کیلومترها تخریب کرده.
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۱۷:۰۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
آخر الزمان شده
Netherlands
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
خیلی وقته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
یادتون نیست تو کشور خودمون هم این خرابکاری ها میکردند..... این اسراییل بهم ریختست از ترس جنگ اینکارو کرده اونجا هم اینکارو کرده که بگن بخاطر تی ان تی بوده ذهن رو دور کنن
Netherlands
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
احسنت ، پاسخ ندادیم این شد ، باز هم پاسخ ندهیم بد تر میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
یادتون نیست تو کشور خودمون هم این خرابکاری ها میکردند..... این اسراییل بهم ریختست از ترس جنگ اینکارو کرده اونجا هم اینکارو کرده که بگن بخاطر تی ان تی بوده ذهن رو دور کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
یادتون نیست تو کشور خودمون هم این خرابکاری ها میکردند..... این اسراییل بهم ریختست از ترس جنگ اینکارو کرده اونجا هم اینکارو کرده که بگن بخاطر تی ان تی بوده ذهن رو دور کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
پیام مکرون به لبنان :
«در پی این انفجار که قربانی و خرابی بسیاری بر جا گذاشت با برادران لبنانی ابراز همبستگی می‌کنم. فرانسه همیشه در کنار لبنان است. کمک‌های فرانسه در حال اعزام هستند.»
روزگاری همین فرانسوی ها با لحنی دلسوزانه و برادرانه برای ایران کمک پزشکی فرستادند که نتیجه ان ماجرای خون های الوده به ایدز و هپاتیت و مرگ صدها نفر شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
وای خدا مرگم بده تسلیت تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
برادران و خواهران لبنانی ما را در غم بزرگتان شریک بدانید.خدا گواه ست برای ما در ایران دیدن سختی شما زجرآورست
Iran (Islamic Republic of)
رضا حمیدی
۱۶:۰۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
قطعا دارو و گندم تو ایران کمیاب میشه چون ذخایر غلات و داروشون اونجا بوده. ارتباطشو خودتون میدونید احتمالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
هرچی بی بی سی میگه نشخوار نکنید اونهمه برق و انواع خام فروشی رو ول کردید به یه چرت و پرت بدون سند چسبیدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
دارو درسته ولی گندم فکر کنم نه چون ایران تو گندم غنی شده و اگه هم واردات کنه مستقیم از قزاقستان وارد میشه
Iran (Islamic Republic of)
ایلیا مرادی
۱۵:۵۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
ذخایر دارو غلات اونجا به کل نابود شد. اگه از فردا تو ایران دارو و غلات کم یاب شد دلیلشو بدونید :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
انقدر مشمئز کننده نباش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
داداش ایران بجز داروهای خاص که تحریمیم بقیه دارو هاشو خودش میسازه در ساخت دارو جز پیشروهای دنیا هستیم یکم فکر کن در ضمن مگه لبنان چقدر جمعیت داره
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۵:۵۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
چرا کسی در مورد هدف قرار دادن انبار آمونیاک اسرایل صحبت نمیکنه جایی که نصرالله میخواست هدف قرار بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
تو تو کدوم تخم مرغی بودی که پریدی بیرون شدی کارشناس حسن نصراله افتخار لبنان ومنطقه است
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۵:۴۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
آقا اسرائیل بدون حرکتی پیروز شد...
لبنان خودش خودشو نابود کرد.
ما هم باید مواظب باشیم در ساخت انرژی هستهای خودمون خودمونو نابود نکنیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
تعجب میکنم از اینکه میزان تحلیل و تشخیصت اینقدر پایینه
یعنی با یک حادثه ای که مشخصه کار اسرائیلیاست اینقدر راحت اسرائیل رو پیروز و لبنان رو نابود دیدی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
بسیار ذهن کندی داری
تو حتی بلد نیستی تشخیص بدی جنگ و با انفجار رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
بزنید نابود کنییید اسراییلی های بی پدر ومادرو دیگه منتظر چی هستیییین.....بها نه رو داد دست تون.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
رزمندگان مقاومت باید مثل همین سناریو و نقشه رو در بندر تل آویو و بندر حیفا پیاده کنن به امید خدا پایان کار اسراییل نزدیکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
یک شیی برخورد میکنه بعد انفجار دوم رخ میده که کارشناس سیاسی تو اخبار گفت موشک بوده.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۸:۳۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
اون شی پرندس بادقت فیلمشو نگاه کن از رو عکس معلوم نیست کسی که اونجا رو منفجر کرده مرض نداره موشک بزنه راه های زیادی هست
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۱۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
خب آخه به ما چه ؛ که این تصاویر رو به ما نشون میدید و
باعث استرس و بهم ریخته شدن اعصاب مردم میشد.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
اگه تو ناراحت میشی نگاه نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
خوب شد گفتی
نمی دونستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
اقتصاد لبنان نابود شد خدا به داد ایران ما برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
بیچاره ها . یاد پلاسکو افتادم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
پلاسکو در برابر این حجم از خرابی یک کبریت از یک قوطی کوچک بود
که البته برای هردوشون متاسف و ناراحتم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۴۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
فکر نون باشین که خربزه آبه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
تو از اونایی هستی که زلزله بیاد خودت فرار میکنی بچتو جا میذاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
میدونم ثبت نمیشه ولی تو رو خدا یه فکری به حال این سرورهای سایتتون بکنید خیلی کنده نه میشه کامنت گذاشت نه چیزی تازه با نت فور جی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
انفجار کار اسرائیل هست و ایران رو تهدید کرد
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۳:۴۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
خدا صبر بده بهشون وظیفه جهانه کمک رسانی به این مظلومان
Mauritius
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
محور عدالت وآزادی خواهی هم میبایست مثل محور سرمایه داری وفساد وظلم ( صهیونیست/امپیرالیسم) حرفه ای کارکنند!! البته دراین وسط مردم بیگناه نباید صدمه بخورند. این همه محموله ازطریق بندر میاد تو انبارها وبعد ترخبص میشه دقیقاً زمانی که این حجم ازمحموله خطرناک دراین انبارها وجود داره میگن طرف داشته جوشکاری میکرده!؟!؟!؟! انفجار کل اقتصاد داغون لبنان رو داغونترکرد بهمبن سادگی . نه جنگی نه موشکی نه درانتظار انتقامی نه و..... اینه جنگهای نوین
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
من دوست دارم برای کمک برم لبنان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
ی سری به همسایه ت بزن شاید بیشتر به کمک نیاز داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
الان اگه مثلا فرانسه ترکیده بود مثبت هات از منفی هات بیشتر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
الجارُ ثُمَّ الدّارُ.
از این حدیث دو برداشت میتوانیم بکنیم یکی سطح کوچک یکی سطح کلان
سطح کوچک به خانواده خود نگاه میکنیم وهمسایه های محله مان
دوم سطح کلان در این حالت ایران خانه ماست و لبنان همسایه ما
اگر بعضی ها اشتباها چیزی میگن و حواسشون نیست به کنار ولی اگه از روی غرض میگن اون یه چیز دیگه میشه
یاحق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
آقا راه باز کنید ما می خایم بریم کمک لبنان
از اونجا هم بریم فلسطین آزاد کنید

انشاالله مسجد الاقصی نماز جماعت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
حالا چرا 36 تا بهش منفی دادین گفته دوست داره کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
بله کار اسرائیل یا ترامپ نیست همانطوری که تاریکی کار تاریکی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
جاسوسان اسراعیلی این کار را انجام دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
تابلوئه کار اسراییله
مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
مرگ بر صهیونیسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
مرگ بر تفکر صهیونیست مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
احتمالا چیزی شبیه بمب اتم است. کار غربی‌هاست. احتمالا تنها راه لبنان داشتن بمب اتم و نابودی تاسیسات آمریکا و انگلیس در منطقه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
نه بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
بیروت،تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
چرا تست های مربوط به رادیو اکتیو و بمبم هیدروژنی انجام نمیشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
داداش فیلم زیاد میبینی؟اون همه نیترات منفجر شده رادیواکتیو میخوان چیکار مگه بمب اتم انداختن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
خب به ما چه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
خاک...
Iran (Islamic Republic of)
حسن کلیدساز
۱۳:۵۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
الان اگه همین اتفاق در کشورهای مثل انگلیس یا فرانسه که خون ملت ایران تو شیشه کردن اتفاق می افتاد امثال شما می ریختین تو خیاباونا واسشون شمع روشن می کردین و عکس سلفی می گرفتین... بریا امثال شما متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
آخه قراره پولش دوباره از جیب ما بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
اگه به تو هست نفس هم نمیکشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
یه لحظه فک کن این فاجعه در یه گوشه ایران بود خدای نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
اگه خدایی نکرده همچین اتفاقی برا خودمون هم افتاده بود بقیه کشورا میگفتن به ما چه چه خسی پیدا میکردی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
حتما بایست یه عده چشم رنگی بمیره از اروپا که امثال ...مثل شما فریاد وامصیبتا سر دهد.انسانیت در وجودت مرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
ناشناش ۱۴.۲۵
همین حرف رو هم در لبنان میگن که ایران داره منابع اونجارو غارت میکنه امثال شما تحت تاثیر رسانه هستید و پشیزی برای مملکتتون اهمیت نمیدید
برو یکم سوادتو زیاد کن حزب الله لبنان خودش داخل کشورش منابع مالیه فراوانی داره که اصلا به ما نیاز نداره
این مشخص میکنه تو اصلا حتی نمیدونی اوضاع در لبنان چجوریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
برادر بنی آدم اعضای یک دیگرند رو یک شاعر ایرانی گفته احیانن برا خارجی ها نیست لااقل به فرهنگت احترام بزار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
من نمی دونم چرا بعضیا همین جور نظر می دن
واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
کاش تربیتو داشتیم که هر وقت دیدیم جایی هست برا تظر دادن نظر نمیدادیم چرت و درت نمیگفتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
شما انسانی واقعا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
اون ساختمانی که در مرکز انفجار بود سالم مانده عکس اول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
سیلو برادر ندیدی ک چقدربدنه قوی ای دارن با این حال اونم نابود شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
سیلوی گندمه که کلی گندم هم بیرونش ریخته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
قطعاً کار صهیونسیتهای آدم کش هست.هیچ شکلی درش نیست.کاملاً مشابه سایر جنایتهایی که انجام میدن.بیخود نبود پیغمبرشون نفرینشون کرد.جنایت در ذات این موجودات هست.
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
هیچ شکلی درش نیست بیسواد
هیچ شکی درش نیست
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری بدبخت
۱۳:۰۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
چوب خدا صدا نداره تا گفتید کنکور میگیریم اینجوری شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
واقعاً یه کنکوری بدبخت هستی. میخواستی بشینی بخونی که منتظر تعویق نباشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
از خدا برات طلب عقل و شعور میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
بابا همه زرنگا میخوان امتحان بدن همین داوطلبا چند هفته دقت کن نه در یک روز در چند هفته امتحان نهایی دادن چیزی شد؟اتفاقی افتاد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
هر چند به درد نخور بود
ولی با مزه بود
United States of America
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
جهان سوم یعنی همین کشور پارادکس اسلام و کفر مردم امریکا اگر لخت میگردن ادعای اسلام ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
برو دوغ تا بنوش البانیایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
چرا از انفجار دیشب زاهدان نمیگین؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
لبنان یک از استانهای ما است زاهدان نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
لبنان مهمتره
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
چه انفجاری؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
از انفجار زاهدان گفتن و نوشتن مثل اینکه شما نمیدونید حتی تصویر خودروی پلیس رو هم منتشر کردت با جزعیات حادثه
Iran (Islamic Republic of)
سید محمدعلی
۱۲:۵۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
هدف اختلاف انداختن در لبنان بوده برای
حفظ امنیت اسرائیل
مرگ بر اسرائیل ومرگ بر آل سقوط وحامیانش
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
شاید هدف انفجار موادمانفجره بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
اولا کاربر آرش حرف دهنتو بفهم و درست حرف بزن نمیبخشمت چون مشخصه انسان بد دهنی هستی که هم راحت قضاوت میکنی هم تهمت میزنی و هرچی که لایق خودت بود رو به من گفتی امیداوارم خدا کمکت کنه چون مغزتم به اندازه کافی رشد نکرده که بفهمی منظورم چیبود(: ثانیا اصلا چرا باید به آدمی که کلا پرته چیزی رو توضیح بدم سپردمت بخدا فقط همین....لطفا ثبت شه که ایشون یاد بگیرن بد دهنی نکنند چون یکی مثل منبه پستش میخوره که بد دهنی رو حلال نمیکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
هرچند ارزش اینو هم نداری اینا رو بهت بگم ولی حتی اگه از نظرم خوشت نیومد میتونستی توهین نکنی و درست حرف بزنی و نظرتو بدی حتی نیم ذره هم ارزش نداره بگم نمیبخشمت چون برام مهم نیستی!! فقط اینو بهت گفتم تا یاد بگیری تو فضای عمومی ادب رو رعایت کنی و با هرکی با الفاظ خودت حرف نزنی و توهین نکنی! چون ممکنه با حرفات دل کسیو بشکونی که حق الناس و هیچوقتم طرفو نمیبینی بخوای حلالیت بگیری! موفق باشی....◇درضمن خدا برای همه هست نه فقط ما خداهم میگه از تو حرکت از من برکت..اینکه یجا بشینی بگی خدا کمک میکنه نه نمیکنه چون ماهم باید تلاش کنیم برای اینکه وضعمون بهتر بشه! منتها اینجا اینجوری نیست همه فقط لب و دهنن!((خطاب به اون یه عده))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
خیلی جوش نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
اسراییلی های پست و جنایتکار منتظر جواب دندان شکن باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
من نمی دانم چرا روسیه به ایران اجازه حمله نمی دهد در عرض چند دقیقه از روی زمین محموش کنیم دوستی روسیه مثل دوستی خاله خرسه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
برادر روسیه کیه مثلا اجازه نده؟ خود روسیه در سوریه خیلی وقتا طبق میل ایران رفتار کرده فقط رسانه ها منتشر نکردند شما اجازه بده تحریم های تسلیحاتی برداشته بشه انشاالله صبر استراتژیک ایران هم تموم میشه
انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
الان چیه این به ما ربط داره ول کنید بچسبید مملکت خودتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
اخه لبنان یک استان ایران است......................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
اتفاقاخیلی هم ربط داره لبنان همپیمان ایران است ودوست مردم ایران انتقام نابودی اسرائیل است وفتح قدس
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
مملکت خودمون عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
افتخار شهروند آمریکایی اینکه هرجا پاشو میزاره قدرت کشورشو اونجا حس میکنه حالا تو میگی لبنان چه ربطی به ما داره خیلی بی شعوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
لایک به کامنتا ی زیر این متن حالا اگه یه سگ آمریکایی میکرد خودتونو میکشتیت بعد جان صدها آدم انقد براتون بی ارزشه به چه جرمی باید بهشون بی تفاوت بود چون عربن؟ عرب ها آدم نیستند؟من عرب نیستم اما خوزستانم دارم باهاشون زندگی میکنم بسیار آدم های غیور و خونگرمی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
مثل اینکه باید این سوال رو از شما هم بپرسم ، شما انسان هستید واقعا ؟ یه کاربر دیگه ای هم افاضات فرموده بودن که به ماچه ؟ از ایشون هم پرسیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
خدا به خانوادهاشون صبر بده ولی معلوم خرابکاری وهمان کشورهایی که الان اعلام کمک کردن یا دست داشتن یا خبر داشتن اول اسرائیل وامریکا وبعد مثل فرانسه و انگلیس چون این کشورها حیات خود شون توی کشتار مردم وخرابکاری می بینند
Iran (Islamic Republic of)
مرصاد
۱۲:۲۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
یقینا دست کثیف آمریکا ، اسرائیل و آل سعود خبیث در کار است ! سالروز هیروشیما ، استعفای وزیر خارجه ، حملات اسرائیل ؛ اینها همه اتفاقی نیست !!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
صد در صد رژیم اسراییل تو این قضیه نقش داشته
Iran (Islamic Republic of)
بیسوادبی شناسنامه
۱۲:۲۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
چرامسئولین ما حرفی نمی زنند.نه پیامی نه تسلیتی نه اعلام همکاریی؟؟!!!!!اگه چهارتا چشم زاغ موبورکشته شده بودندهمه پیام می دادندویه عده هم تو میدون محسنی شمع روشن می کردند
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
چی بگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
خیلی وحشتناک بو دان شالله عمدی نباشه هر چند اسرائیل وحشی هر غلطی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
ای خدا نگذره از این اسرائیلی های ظالم
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۵۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
یا کار شورشگران اغتشاشگران خرابکاران اراذل و اوباشهای آمریکایی صهیونیستی سعودیه یا از توی فضا یا از کف دریا با لیزر یا با موشک اتمی ضعیف شده زیردریایی زدنشون آمریکایها و صهیونیستها و سعودیها از این دو احتمال خارج نیست .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
بزودی معلوم میشه کار کی بود عمار
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۴۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
یا کار شورشگران اغتشاشگران خرابکاران اراذل و اوباشهای آمریکایی صهیونیستی سعودیه یا از توی فضا یا از کف دریا با لیزر یا با موشک زیردریایی زدنشون آمریکایها و صهیونیستها و سعودیها از این دو احتمال خارج نیست .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
التماس تفکر!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
دوست من اگه تاوان می دهیم به جهت اینکه اینها مثل ما انسان هستند انسان بودن ما به ما امر میکنه نهایت همکاری و کمک را به اونها داشته باشیم تازه دین ما میگه الجار ثم الدار اول همسایه بعد خودت در ثانی اینها مظلوم و سپر بلای ما روبروی اسراییل و امریکا هستن خدا ریشه ظلم رو از منطقه ما برداره ، آمین .
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۱۱:۳۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
میشه گفت بزرگترین حادثه ای که برای ما پیش اومد همون حادثه پلاسکو بود که خوشبختانه انفجار مهیب نداشت، هرچند متاسفانه تعدادی از هموطنانمون رو از دست دادیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
با پلاسکو مقایسه میکنی!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
آوار خای جنگ تحمیلی هنوز توی خوزستان هست
پلاسکو ترقه ای بود در برابرش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
هنر مدعیان حقوق بشر کشتن و انفجار است و بعد هم ادعا وفریب و دلسوزی الکی و ریاکاری ولی راه به جایی نخواهند برد. حق پیروز است.
رژیم اشغالگر اسقاطی و عربستان و امریکا بدانند اشتباه بزرگی کردند
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۲۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
یا کار معترضان اغتشاشگران از وضعیت کنونی لبنانه یا از توی فضا با لیزر زدنشون آمریکایها و صهیونیستهای سعودی بنظر میاد دارن سلاحهای لیزریشون رو در لبنان تست می کنند از این دو حالت خارج نیست .
والسلام و صلوات التماس دعا .
Germany
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
عزیز فیلم علمی تخیلی زیاد میبینی سلاح لیزی از کی انقدر پیشرفت کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
یه متنو توی کل yjc کپی کردی
بسه بابا فهمیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
بقول پنجعلی به جهندم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۰۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
بیش از صد نفر مردن. یه کمی شعور هم چاشنی نوشتت میکردی. این صحنه ها دل حیوان رو به درد میاره...
Iran (Islamic Republic of)
جانباز
۱۲:۱۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
توکزمحنت دیگران بی غمی/نشایدکه نامت نهندآدمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
تو کز محنت دیگران بی‌غمی// نشاید که نامت نهند آدمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
خودت برو به جهنم. اینا مسلمانن و قبل از اون انسانن. تو بویی از انسانیت نبردی حرف نزن.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
واقعا متاسفم برای کسایی که بوی از انسانیت نبردن و در مقابل این فاجعه بیروت از جمله های به من چه جهنم استفاده میکنن خاک...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
خودت بری به جهنم با منافقان ونفوذیها که نفسهای آخرشونه بااسرائیل جنایتکار افتاد بی ادب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
لطفا در تربیت فرزندانتان دقت بیشتری بفرمایید
تا مانند این کاربر نا محترم بی ادب بار نیاییند
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
آزادبخت
۱۷:۳۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
بزودی همین جهندم پر میشه از امثال شماها خون پرستان که معیارتون برای انسانیت نژاد و ملیته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
آخه تو انسانی؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
فریب خوردن
۱۱:۱۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
با اتصال برق این اتفاق نمیفته مگر از قبل نشتی نیترات اتفاق افتاده باشه و کسی عمدا بین منبع و هوای آزاد جریان رو برقرار کرده باشه و نیترات در حال خروج بوده در این بین فتیله یا جرقه کارساز میشه این نقشه طراحی شده بود و نباید گمرک لبنان آنرا نگه می‌داشت باید بلافاصله برگشت و خروج آنرا از بندر اجرایی می کرد فزیب نیرنگ صهیونیسم جنایتکار را خوردن البته موساد و سیا و فرانسه نقش دارن
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
بزودی معلوم میشه کار کی بود فریب خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
خدا وکیلی انفجار مهیبی بود من از فیلم ها وحشت کردم خدا به دادشون برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
وقتی نخست وزیرلبنان در اعتراض به اظهارات وزیر فرانسوی ، وزیر خارجه لبنان را برکنار کرد معلوم بود که فرانسوی ها و آمریکائیها آرام نمینشینند ، باید کرکره سفارت این دو کشور رو پائین بکشند تا آرامش به لبنان برگرده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
داداش زمان ناپلئون لبنان دست فرانسوی ها بوده تا همین چند دهه قبل. یکی از زبانهای رایج لبنان فرانسویه چی میگی واسه خودت میدونی چقدر طرفدار داره
تصور خیلی از مخالفین و موافقین لبنان ازش غلطه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
زمان ناپلئون دست فرانسوی ها بود الان دست ایران به نوعی متحد ایران
United States of America
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
بزودی معلوم میشه کار کی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
بخدا اگه ایران بود کسی بقول کاربر پایین نگاهمونم نمیکرد نه کمک بشر دوستانه ای از فرانسه و سویسی و کانادا و آمریکای لاتین و...فقط چندتا کشور خرابتر از ما میان ابراز همدردی میکنن/:دروغ نیست که منفی میدین اینهمه مصیبت کشیدیم کی به دادمون رسید؟؟؟؟جالبه همه با لبنان خوبن و با ما!!/: چرا واقعا؟ اونام مثل ما مسلمونن! مشخصه مشکل چیز دیگه اس!/: حالا باز چشماتونو رو همه چی ببندین!/: منفی بده عزیزم بیا خودمم میدم /:
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۱:۵۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
خود درگیری مزمن داری
هنوز متن نگذاشته می دونی این حرفات قابل پذیرش نیست و منفی می گیری.
خیلی آدم باید بدبخت باشه که حاضر باشه صد نفر بمیرن تا دنیا بهش کمک کنه و به کمک جهانی افتخار کنه.
لازم به ذکر است که در زلزله بم نیز جهان به ایران کمک های وسیع کرد و با ایران عزیز هم دردی نمود.
ایران بزرگ تر از چسم کوچک و تنگ نظر شماست.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
از کسی منظورت اروپا و آمریکاست؟ یعنی واقعا تو خدایی نداری؟
Iran (Islamic Republic of)
بارزمان
۱۲:۱۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
داداش شما یه لیوان آب بخور به خودت مسلط شو خدا بزرگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
اولا حرف دهنتو بفهم من اگه گفتم منفی فک نمیکردم آدم ضریب هوشی پایینی مثل تو باشه چون منظورم همون عده بود که الکی منفی میدن و حرفم تیکه بود...باشه تو عاقل و بالغ و خوب اصن....ثبت شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
با نظر آرش موافقم. جدا از اون وقتی کرونا تو ایران زیاد شد کلی کمک به ایران شد. نمیدونم چرا انقد کوته فکر زیاده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
آره بخدا همون لبنان در جلوی مغازه هاشون نوشتن ورود ایرانی ممنوع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
حرف حق جواب ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
تویی که میگی نوشتن ورود ایرانی ممنوع خودت رفتی دیدی؟ متاسفم واقعاً. تو قرآن گفته شده دروغ نگین شما چقد راحت دروغ میگین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
اگه چشمت به چنتا آدمکش آمریکاییه که من همون بهتر که بی کس بمونیم کسی نیاد سراغمون
United States of America
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
بزودی معلوم میشه کار کی بود
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل اکبری
۲۰:۰۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
مگه نشنیدی ⬅️⬅️ و خدایی که بشدت کافیست...
بعد چشمت دنبال کمک اروپا و آمریکا و .... هست .
توکل کن بر خدا
فرانسه و اسپانیا و آمریکا و انگلیس ایتالیا و .... کیین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
خدایا....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۲ مهر ۱۳۹۹
اون دوتا منفی چیه دادن داره میگه خدایا خدایا ديگه منفی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
انبار نیترات آمونیوم نبوده؟ چون اونجا بندرگاهه احتمالا کود شیمیایی انبار کرده بودند. اون رنگ خرمایی بعد از انفجار اکسید نیتروژنه و بعید نیست مقدار زیادی نیترات آمونیوم در اثر آتش سوزی منفجر شده باشه
United States of America
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
بزودی معلوم میشه کار کی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
خدارحمتشون کنه و به بازماندگانشون صبرعنایت کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
لبنان سر افراز تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
الان ایران دقیقا جکار داره میکنه . از کویت هم عقب افتادیم . دولت بی خاصیت بجنب تا دیر نشده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
هلال احمر کمک دارویی و غذایی فرستاد و قراره بیمارستان صحرایی بزن و در تخصص های مختلف پزشک بفرستن
United States of America
ناشناس
۱۶:۴۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
از کویت هم عقب افتادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۲ مهر ۱۳۹۹
آخه این منفی داره اونم 13 تا!
Iran (Islamic Republic of)
جیر جیر
۰۹:۴۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
باید مخازن آمونیاک اسرائیل هدف قرار داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
آقا کار اسرائیلم باشه جوری زده که ردی از خودش نیست
کار هرکی بوده اول انبار مواد محترقه منفجر میشه بعدش میرسه به انبار نیترات که اصلا برای لبنان نبوده و مال کس دیگه ای بوده ولی خیلی حساب شده منفجر شده سیلو گندمشونم نابود شد
Iran (Islamic Republic of)
جیر جیر
۱۱:۴۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
این داستان ها رو برای خودت تعریف کن که شبا خوابت ببره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
اسرائیل قطعانابودخواهدشد انبار آمونیاک اسرائیل صددرصد منفجرمیشود باموشک نقطه زن شک نکن
United States of America
ناشناس
۱۶:۴۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
بزودی معلوم میشه کار کی بود
Iran (Islamic Republic of)
a
۰۹:۳۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
حالا اگه ايران بود.كسي نگاهمون هم نميكرد.
واقعا داريم تاوان چي رو پس ميديم تو اين دنيا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
با این همه عذاب اون دنیا هم باید حساب پس بدیم ما مردم بدبخت ، یه عده بردن خوردن چپاول کردن ووو ، ما باید هم این دنیا هم اون دنیا جواب پس بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
پلاسکو یادت رفته؟؟؟

تازه اونموقع یک دهم این حجم از خرابی رو هم نداشتیم خدا رو شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
به چی منفی میدین؟؟؟؟؟ هرچند حقیقت تلخه...انگار اینهمه مصیتی که کشیدیم و داریم میکشیم رو نمیبینن که منفی میدن کی به ما کمک کرده تا حالا؟؟؟؟ هرچی میکشیم زیر سره مسئولین نا بلده.....هست که بفکر جیب خودشونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
تاوانه آزادی و مستقل بودن
ناراحتی برو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
امریکا از ما عصبانی است ما بهای بیداری‌مان را می‌دهیم بهای اینکه استقلال و شخصیت داشته باشیم بهای آزادگی‌مان را می‌دهیم بهای اینکه به راحتی نمی‌توانند بر ما تسلط داشته باشنددوران چپاول تمام شده بله می‌خواهند ما را بکشند تا به ایران عزیر دسترسی داشته باشند با به هم ریختن اقتصاد با تفرقه و افراط و تفریط به کمک کسانی که ظاهرا ایرانی هستند ولی از ملت نیستند و خودخواه هستند نیز به آنها کمک می‌‌کنند ما خودمان باید هوشیار باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
الان فازت چیه؟
در مونده نگاه اروپا و آمریکا هستی؟همون کشورهایی که به خونمون تشنه هستن
این وسط در افکار تو خدا کجا جا داره؟
یادت باشه إِنَّ مَعِيَ رَبّي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
ایران تنها کشور مستقل دنیاست
ما فقط خودمونو داریم و به این افتخار میکنیم
United States of America
ناشناس
۱۶:۴۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
بزودی معلوم میشه کار کی بود
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۹:۴۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
گفتن ایران تنها کشور مستقل دنیاست. اما مثل اینکه کره شمالی رو یادشون رفت. اونم خیلی مستقله سیاستشون اینه که همه کارو خودشون تو داخل کشور انجام بدن اما به جز ساختن موشک قاره پیما و کلاهک هسته ای کار خاص دیگه ای نکردن و فقط حرف مفت میزنن مردمشون هم که وضعیتشون مشخصه... هدف اصلیشون هم نابودی آمریکاست... واقعا چقدر شباهت داریما!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
درسته
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۸:۱۷ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
ن ۱۹.۴۷
خیلی بیسوادی که اسلام رو یک کشور کمونیستی مقایسه میکنی
کره شمالی مستقل نیست بلکه مقابل تفکر لیبرال غرب وایساده
این فشارهایی که به ما وارد میشه به هر کشور مثلا بافرهنگ اروپایی وارد میشد الان همو تیکه پاره کرده بودند لطفا تاریخ بخون
در ضمن زندگی مردم کره شمالی بخاطر تفکر کمونیستی اون جوریه حالا کجا اسلام گفته اون جوری زندگی کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ب
۰۹:۳۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
دولتمردان اسرائیل با توجه به تظاهرات داخلیشان علیه دولت نتانیاهو و احتمال رای نیاوردن ترامپ در دوران بعدی انتخابات و رویکرد متفاوت بایدن نسبت به اسرائیل تمام تلاششان را می کنند تا جنگ راه بندازن و از حمایت آمریکای ترامپ حداکثر بهره را ببرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
ترامپ رای بیاره بهتره چون امریکا زودتر نابود میشه انهایی که دلشان نمخواهد ترامپ رای بیاره چون امریکا نبابود میشه وفرزندان اقا زاده دها اواره
United States of America
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
بزودی معلوم میشه کار کی بود
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۰۹:۱۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
تابلو هستش که جمله بوده چون هر کی میدونه کوتاهی در نگهداری این مواد چه اثراتی دارد.
United States of America
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
بزودی معلوم میشه کار کی بود
آخرین اخبار