یکه تازی ویروس کرونا با ابتلای ۳ هزار و ۱۵۸ نفر در استان همدان

رئیس مرکز بهداشت استان همدان گفت: باگذراندن پیک دوم شیوع ویروس کرونا شمار بیماران کووید ۱۹ در استان به ۳ هزار و ۱۵۸ نفر رسید.

پیشتازی ویروس کرونا با ابتلای 3 هزار و 158 نفر در استان همدانمنوچهر کرمی، رئیس مرکز بهداشت استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: با افزایش شیوع بیماری کرونا  تعداد بیمارن قطعی مبتلا شده به این ویروس در استان   به  ۳ هزار و ۱۵۸ نفر رسید.

او با بیان اینکه تاکنون ۳۹۲ نفر بر اثر  این بیماری در استان جان باخته اند افزود: پیک دوم شیوع ویروس کووید ۱۹ را گذرانده ایم و اگر مردم همراهی نکنند و ماسک نزنند و در اجتماعات حضور داشته باشند دوباره به شرایط پیک شیوع بیماری می‌رسیم.

رئیس مرکز بهداشت استان همدان گفت: تا کنون در شهرستان‌های  اسدآباد ۹۸ نفر، بهار ۲۳۲ نفر، تویسرکان ۱۳۲ نفر، رزن ۱۲۱ نفر، فامنین ۳۵ نفر، کبودراهنگ ۱۸۷ نفر، ملایر ۵۳۴ نفر، نهاوند ۳۶۷ نفر و همدان هزار و ۳۵۰ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

او بیان کرد: هم اکنون تعداد بیماران بستری استان به مرز ۶۰۰ نفر رسیده است و تامین کادر درمان و تخت‌های بیمارستانی با شیوع بیشتر بیماری در استان مشکل ساز می‌شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.