صدور مجوز بازگشایی مساجد و برپایی نماز جماعت در دزفول

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دزفول از صدور مجوز فعالیت مساجد این شهرستان پس از اعلام بازگشت به وضعیت سفید در خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام احسان خاکی رئیس اداره تبلیغات اسلامی دزفول گفت: با اعلام بازگشت وضعیت سفید در خوزستان فعالیت مساجد و برپایی نماز جماعت این شهرستان با رعایت نکات بهداشتی از سر گرفته شد.

او افزود: هیئت امنای مساجد برای دریافت اصول بهداشتی و هماهنگی‌های لازم از ساعت ٩ لغایت ١١ صبح به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراجعه کنند.

حجت الاسلام خاکی بیان داشت: رعایت فراهم کردن محیطی مناسب برای اقامه نماز، توجه به نکات بهداشتی و اخذ مجوز از اداره تبلیغات اسلامی لازم است و در دزفول شرایط لازم برای بازگشایی مساجد و اقامه نماز جماعت را دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دزفول تصریح کرد: تعطیلی آبدارخانه، سرویس‌های بهداشتی و وضوخانه، ضدعفونی هر وعده از سوی هیئت امنا و جلوگیری از ورود نمازگزارانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند از وظایف دست اندرکاران مساجد است.

این مقام مسئول گفت: فاصله گذاری مناسب در بین صفوف نماز، اقامه نماز جماعت و بدون قرائت تعقیبات و حذف مهر و آوردن سجاده از منازل از مسائل بهداشتی در امر نماز جماعت است و داره تبلیغات اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی و مراجع قضایی و انتظامی شهرستان دزفول کار نظارت رعایت نکات بهداشتی در مساجد را به عهده دارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.