فرمانده سپاه پاسداران سرخس گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در روز عید سعید قربان در خصوص رزمایش کمک مومنانه، امروز دومین مرحله رزمایش مومنانه در این شهرستان آغاز شد.

سرهنگ مجید آذرکیش فرمانده سپاه پاسداران سرخس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: رزمایش کمک مومنانه به منظور کمک به افراد آبرومند که تحت حمایت هیچ یک از سازمان‌های حمایتی نبوده و کمک به مشاغل آسیب دیده از بحران کرونا با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی سپاه پاسداران و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اجرا میگردد.

او افزود: در این مرحله تعداد ۷۵۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب و مرغ هر بسته به مبلغ دو میلیون ریال و جمع یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرخس ادامه داد: همچنین در دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه ۲۰ سری جهیزیه شامل یک دستگاه گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، پنکه، اتوبخار، سرویس آرکوپال و یک تخت فرش شش متری هر سری به میزان ۸۰ میلیون ریال خریداری و در بین نوعروسان نیازمند توزیع می‌شود.

سرهنگ آذرکیش بیان کرد: مبلغ کل جهیزیه خریداری شده یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است که در دهه ولایت به نوعروسان شهرستان اهدا خواهد شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرخس تاکید کرد: کلیه هزینه‌های بسته‌های معیشتی و جهیزیه اهدایی به نوعروسان از طرف دفتر مقام معظم رهبری، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران و مشارکت مردمی تامین شده است.

انتهای پیام//م. ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.